7點半起身整野8點半出街去練操`
真係好 支力 唔係同你講笑=[
周身都痛`就算唔痛都比死kingson打N踢到痛`!
唔係玩=[ 真係好想喊l0r`金日狂比佢屈!!-真係唔知佢係咪有病,
我發覺一想喊整痛自己係好洗得-V-`
T^T不過忍得好辛苦!有邊個可以救我`?
如果得GE話我一定打死你!!死低能` 好辛苦成日比佢踩腳尾,, 如果係咁令願比佢打好過L0R!
一比人踩D手手腳腳就唔係我,亂晒!
我想PASS L0R`
但係我地而家咁-冇可能得L0R/^\
唔係同你玩-KINGS0N唔好咁低能得唔得AH?
真係好煩AH你!!
第2次比人屈到想喊`=[ 超憎你L0R!!
比D信心我0K?`完全冇信心考,
PLZ!`唔好咩都攬晒上身`我唔係廢人`我都識做野
比D我做0K-?
番到屋企超肚餓,食完野即刻訓教`4點半訓到7點9,
妖`係比人打黎嘈醒左,激死`好想殺左佢L0R`
冇胃口食野,飲左碗湯算`好想嘔的感覺.,
而家先知,
原來我同細佬一樣咁白痴,
佢金日白痴到玩介刀`係自己隻手上面介, 以為冇事`
點知玩玩下電腦果陣先FEEL到有D痛,原來損左狂流血-V-"
不過我只係玩釘書機釘親隻手-3-`!係隻手上面狂禁,,XD
琴日見到AH彥,,好唔知點/.\
應該係樓下等人` 同佢P.6果陣一樣好靚仔
HAHA,好記得以前同佢一齊番屋企果陣成日係到搞爛GAG`-
不過好開心>V<".. AH彥 會考比心機!! =]
昌,,超掛住你-V-`'.,! 冇記錯你都係-XD
錯 覺 還 是 - 吸 引 ! *
|