|
放假真係好舒服=]
訓到9點幾`起身 ,,開左電腦再訓過 .. 好懶 :P
琴晚隻眼腫晒/._.\ 金朝仲有少少` 好彩而家冇事 .. 唉`
彥-/\-` ., 真 惡 搞 !!
唔得AR\口/ ,, MAMI AH !` 我而家唔記得左你NA ` 又冇啦啦 彈出黎做乜 !.\_/.
突然諗起 昌, ET輝` 椰子頭` 偉 ` 曉童 `曉兒 ` 俊 ,, HAHA`
真係好掛住你地 ! 好多謝你地以前成日都咁開心` = ] MISS Y0U !`
細個真係好` 好記得果陣去會所玩`
著左條裙去` 係你地叫我除左條裙 , 著底3同P褲同你地去玩`=P ,, HA` [ 果陣 P,2 /1 -3-` !]
如果可以搵番你地就好NA... !!
唔緊要 !! 仲會機會 ` 係天水圍 撞你地 !
如果仲有開放日 就好NA `
上次開放日撞到昌,,呆左 ` 不過帶住班細路仔 同老師 ` 冇理由同你傾計.^.`
好朋友 *=) ,
我諗我而家十分需要你地,, *^*..
聽日RED CR0SS 考試 加油!!`
D0 Y0UR BEST =]** !
掂GE`一定得!
無 聊 像 我 無 聊 當 緣 份 .. ?`
|