〥不能忘記你...我在另一方等你...∮
CHRMING_KIKI
暱稱: 細~琪
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


2008-03-04 分類: 未分類

 

算呢!~!我仲有一班好既FD子.......

不過今日都唔覺得......算喇.......唔講......費事啦......大家心照xdd

今日H.E.爆悶囉/////睇個D教育電視&&爆悶,,,,,,講D咩飲食,,,,,,唉,,,,,

C.I.T[[[[[[影相,,,,成堂我影得個一張;;;;不過算好嫁喇xdd

唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢今日翻黎考試,,,,,,但係就見唔到佢

今日I.S.堂,,,,,,,,我係到講F.5幾時翻黎啊!~!

鍶姐話"你條仔讀F.5嫁??''

我話''係啊係啊''

跟住D無謂人係到叉把嘴理黎講囉

勁想打爆DD人

係超想囉

係應該超想打爆再炸死佢囉xdd

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

形容得ok何?!

今日比我見到小啤....爆開心xdd

佢仲請我食朱古力^_^

多謝曬小啤!~!




訪客留言 (返回 CHRMING_KIKI 的日誌)


GHOST_yo 於 2008-03-09 01:00 AM 發表:
CM4YoU``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx!~!而家去送翻個CM仔比你先
Posted at 2008-03-09 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sarah515070 於 2008-03-07 05:10 PM 發表:
因為以前放學我地一路行番屋企一路系到播呢首歌-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原來係咁,,,,,,,咁都好....證明你仲好有記性xdd
Posted at 2008-03-09 05:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sarah515070 於 2008-03-06 05:23 PM 發表:
CMzzzz`
你首歌令我諗番起小學./\.|||||`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩???邊到會令你稔翻去小學??
Posted at 2008-03-06 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 CHRMING_KIKI 的日誌 ]