| «‹ November 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 25 日 星期二  |
傻佬  |
分類: 未分類 |
今日,
食完飯之後,
諗住去攞運動易,
點知去到綜藝館,
搵唔到體發局,
諗住打俾佢問la,
點知佢右唔聽,
無奈.......
之後成個傻佬金係條街度行來行去,
最後我係條街搵左十分鐘,
終於搵到...........
|
|
|
Cmcm 我知 ar ~ 不過你冇問 我 haha ~
|
|
|
- 哈哈...原來你打黎係問呢樣.. - 下次叫我同你去ma' - 不過都冇下次.. - 嘻
|
|
|
k3771 於 2009-08-25 10:05 PM 發表:
咁間野系邊= =
|
|