琴日捉左康伯去左文采陪我買書,
睇到佢個樣係十分不願意,
佢戈個冇奈表情,
好好笑^^,
買左王貽興本"人生一路",
之後將"人生一路"同"一路走來"擺埋一整,
孖公路咁^^,
信我,
我仲有一日會將張少嫻d書帶哂返屋企(*^o^*),
隻腳傷左令我明白到好多野都唔可以勉強,
況且我已經好tired la,
或者有人講得岩,
不能發生ge夢,
係時候醒la.