KeNji's blog
希望能感動你/妳
CHU159
暱稱: C.IOK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-12-16
2011-12-13
2011-12-12
2011-12-09
2011-07-02
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 278
今日人氣: 7
累積人氣: 3841
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 9 日  星期六   晴天


2010-10-09 分類: 未分類

 今日返左去上acc,

上完去左彩排,

今日係我一次ge歌唱比賽ar^^,

去到彩排戈陣,

副會長話我首戈未cut人聲,

去左down伴奏,

但係要重新再學唱(個melody唔同哂),

學左半粒鐘炸...

 

 

比賽戈陣,

佢右用返我有人聲戈個.........

好彩冇走音姐^^

nini真係唱得好好聽ar!!!!

 

 

今日唱完冇比人丟雞蛋,

已經算係超額完成,

最後,

同泥支持我ge朋友講聲:多謝ar^^






訪客留言 (返回 CHU159 的日誌)


Chim_Chim 於 2010-10-10 01:51 AM 發表:
咩丟雞蛋咁誇張ar....
其實你把聲好特別ga ~~
磨練一下la if 愛唱歌的話~~ >.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chris_hin8 於 2010-10-09 11:08 PM 發表:
歡呼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係好好聽炸wo....
Posted at 2010-10-09 11:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



obckuz1994 於 2010-10-09 09:52 PM 發表:
cOMment LonG TIME no SeE
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

long time no see?
how are u????
Posted at 2010-10-09 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chris_hin8 於 2010-10-09 09:51 PM 發表:
我有份叫你架^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

叫我???唔明wo老友
Posted at 2010-10-09 10:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]