今日同家姐去賣旗``我琴晚1點鐘先訓``跟住5點鐘就要起身``嚴格黎講``訓左等於冇訓``搭頭班地鐵``跟住家姐好興奮=口=``我都唔知點解``佢話人生第一次搭頭班地鐵=口=``0O了``係地鐵到``玩PSP``跟住家姐玩黎玩去都玩唔成佢自己隻步操歌``哇卡卡``跟住我地係最早到既``跟住佢地到了``我一個都唔識/.\``悶到乜咁``企左差唔多半個鐘喇``行得喇``點知``我地賣既地方係一D冇乜人行既地方``跟住得個企字``又唔敢S!T``唉``跟住``賣左少少咋``跟住就一直企企企``由7點企到11點半``跟住就行番去``總之就搞左好多好多野喇``跟住先食野``今日第一餐係食KFC``食左少少``跟住就去屯門``
去到屯門``都冇咩特別野了``只係跳舞``俾JOE``搞到我同綽瑤變左黑白豬``=口=唉``傷心``
唔知``今日``牙斐你做左D咩呢/.\唉``
|