| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 11 月 22 日 星期三  |
| 星期三=) |
分類: 未分類 |
今朝校刊TEST牙>口<
呢個就梗係唔識啦..
都唔知SO SIR會唔會罰人牙@﹏@
不過我諗都會有大幾個唔合牙XP
CHIS..
佢話唔會今個星期派卷WOR..
唔知點解牙@?@
咸豐帝成日係到話急XDDD
教書..
IS..
SO SIR教教下書..
講開運動個D野..
跟住佢就係到話想佢個囡學..
劍激啦@V@
仲要係到笑@0@
DT..
整番個個店啦..
LUNCH..
係CPG到食..
ASS..
數學個D比賽啦..
F.1,2就好似係2B贏左..
F.3就係3E贏左..
估唔到牙@口@
CL..
悶悶悶~
放學..
同薛係到玩飛棉花出街=P
唔夠大風牙..
都唔好玩G-3333-
有多包朱古力食>V<
多謝小軒子@V@
補習班..
番多一堂咋-V-
好野!!!!
成日係到叫我答野..好煩牙\口/
|
|
|
苗 於 2006-11-23 06:18 PM 發表:
哈哈!第1次上嚟留言A!
咁來先比個日記我A!
真係A!
|
網主回覆
我之前諗住比你嫁..
不過唔記得之嘛=口="
記住多D上黎留言牙XDDD
Posted at 2006-11-24 04:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小慧 於 2006-11-23 05:27 PM 發表:
我又黎留言LA XD
我諗下個月到先可以整好部電腦AR/___\
唉唉∼真係慘ART^T
|
網主回覆
唔梗啦XD
得閒就上下黎得嫁啦@///@
玩少個月電腦啦你=V=
Posted at 2006-11-24 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
IVY妍=] 於 2006-11-22 10:54 PM 發表:
放學..
同薛係到玩飛棉花出街=P
唔夠大風牙..
..........我又要玩XD
係唔係飛到周圍都係呢@@
正呀!
|
網主回覆
我想一次過飛好多出去嫁@@
不過咁又會比樓下D人見到牙..
咁就唔係咁好啦=V=
Posted at 2006-11-23 05:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
IVY妍=] 於 2006-11-22 10:53 PM 發表:
依家呀慧冇得用電腦呀XD
係屋企-0-
可能冇得成日黎留言架@@
佢叫我同你講聲WOR!
|
網主回覆
OKOK!收到>V<
Posted at 2006-11-23 05:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wing 於 2006-11-22 10:02 PM 發表:
我今日校刊test都衰左呀...
做得幾題,有冇20分都係一個好嚴重既問題...
|
網主回覆
校刊TEST!!好食屎牙!!
校刊都要TEST!
佢係唔係冇野做..搵野黎做牙!!
Posted at 2006-11-23 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|