CHUN999
暱稱: [[[、豬女﹏<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-08
=.=
""
^^
放假啦"
文章分類
全部 (369)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 369
留言總數: 235
今日人氣: 0
累積人氣: 7353
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天


係時候要講啦~ 感動 分類: 未分類

今日好早就起身啦~

好唔書服~好想嘔啊~又嘔唔出喎~

跟住去個fd屋企~啊妹話唔想去~

得返我一個人去~

冇耐就好似平時咁~打俾人~叫人起身~

我唸以後都唔洗叫嫁la~

跟住返學校上堂~

第一堂係數學堂啊~

冇聽過書~冇心情~

掛住同嘉怡果d傾計

傾左好多野啊~

都ok開心啦~

有d我覺得岩~

真係唔想拍下~又分下咁~好累了

如果可以既話想一次就可以拍一直啊~

跟住上果d堂~都好悶悶~最悶就dt啦~

悶到你想屎啊~

跟住同可文一齊食飯飯~

食完返到學校~見到仔仔係度喊啊~>^<

唔知佢做咩事喊呢~?

跟住上堂啦~上中文堂~又有工課啊~近排個啊sir唔知做咩啊~俾左多工課啊~

都好既~唔洗係屋企咁悶啊~跟住返到屋企~打俾佢啦~

我唸係時候講啦~我點樣唔想講都好啦~都係要講~我受夠啦~我要既男朋友唔係~

佢鍾意就理我~唔鍾意就唔理~

唔想打啊~完~~~~~~~~~~~~~

下次開心已要靠自己 下次頂多飾演好知己
其實再次見你 真需要 靠演技 也要你我好心地



2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天


又煩又辛苦 分類: 未分類

今日好早就起左身啦∼

跟住同平時咁∼

去到大埔就去左人地屋企∼

冇耐就打俾老公仔啦∼叫佢起身返學∼

跟住8點就返學校上堂啦∼

好辛苦∼好唔書服啊∼又煩緊d野∼

不過以家冇事啦∼唔洗煩啦

第一堂係中文堂啊∼

過得好快∼係唔係快樂既時間過得快d嫁呢∼?

都冇咩野啦∼只係好唔書服渣∼

跟住上英文堂∼都係咁啦∼辛苦左小小啦∼

有好多野要抄啊∼

跟住上數學堂∼個啊sir又唔知做咩啦∼同左個男仔嘈∼

唉∼∼∼好煩下∼跟住放學去左等老公仔同啊妹放∼

近排聽左好多野啊∼係咩∼唔講啦∼仲只係唔開心既野∼

同左老公仔,啊妹,外星人一齊行返屋企∼

只後老公仔自己返屋企先∼我就同啊妹∼外星人一齊等車黎∼

返到屋企∼個肚好痛啊∼就黎哭啦∼痛到∼

 

唔鍾意我∼就唔好俾希望我∼

俾左我∼請你好好咁珍惜我



2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天


辛苦既一日 分類: 未分類

今日好早就起左身啦∼

跟住返學校上堂∼

上pe堂果陣∼同左外星人一齊∼

好唔開心啊∼果陣∼真好想死左佢算啦∼

好彩有外星人同我一齊∼開解我∼

跟住放學就去等啊妹同老公仔放啦∼

老公仔要同佢家姐一齊返啊∼

咁我就同啊妹一齊返啦∼仲布葉加∼傾左好多野∼

不過都唔係咁想聽嫁∼

跟住返到黎就打俾老公仔啦∼

個肚好痛啊∼上英文堂果陣∼都唔知做咩∼

唔打啦∼好辛苦啊∼肚痛啊∼

 



2006 年 2 月 21 日  星期二   晴天


唔係咁開心 分類: 未分類

琴晚同左老公仔傾電話∼

傾左一陣就卡線啦∼

跟住開電腦玩∼好開心啊∼我有返只前既感覺啦∼哈∼∼∼

今日好早就起身啦∼

跟住同啊妹仲有細佬一齊返∼

返到大埔去左人地屋企∼

冇耐就打俾老公仔啦∼叫佢起身返學∼

佢好搞笑啊∼成個大細路咁∼ha∼ha

跟住8點就返學上堂啦∼

第一堂係科學堂啊∼好悶悶啊∼啊sir又唔知係度整d咩俾我地睇∼都睇唔明既∼

好累啊∼2堂科學∼個肚冇啦啦又痛∼成日都唔知做咩咁∼

係度發呆∼得閒就同d女仔傾下計∼唔多鍾意以家既生活啊∼好辛苦下∼

跟住小息果陣去左當直∼當完返去上堂啦∼頂俾d男仔打左一下∼

勁痛喎∼就追住佢黎打啦∼

打完先返去上堂∼上數學堂∼唔洗講又係俾人鬧果隻啦∼

仲要上堂啊∼都唔知點過好∼好想快d洛堂∼

跟住上epa∼仔仔係咁整我喎∼衰仔黎嫁∼

跟住掛住同仔仔玩∼冇聽到書啊∼

跟住同左可文一齊去食飯∼好好食∼

食完就返學校上堂啦∼同埋買糖糖食

第一堂係地理啊∼唔想上啊∼個mis又係度鬧人既∼

好彩冇鬧我姐∼

跟住上英文堂∼要作文啊∼唔識啊∼∼∼∼

係咁唸都唔識啊∼唉∼∼唔理啦∼

一放學就閃人啦∼

去左等老公仔同啊妹放∼

佢倍啊杰∼都唔多理人既∼><

跟住同啊妹仲布一個fd一齊行去搭車∼

見到老公仔個家姐∼佢好友善啊∼>v<

 

唔打啦∼洗白白先

 



2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天


開心 分類: 未分類

今日好早就起左身啦∼

跟住換33返學啦∼

起身果陣好凍凍啊∼唔理得咁多啦∼

同左啊妹仲有細佬一齊返學

第一堂係科學堂∼好乖乖咁聽書∼ha∼ha

不過好悶悶啊∼聽聽下

就同左d男左玩左一陣∼d男仔係咁整我同細老婆∼

跟住上數學堂就走左去同嘉怡坐∼

都好乖咁聽書嫁∼

不過d人訓曬啊∼

啊sir又係度話我地∼

都冇咩上過堂∼

跟住同左可文一齊食飯!

食完去左買糖糖食∼

買完就返學校上堂啦∼

第一堂係中文堂啊∼俾人罰抄啊∼><

跟住上英文堂∼個頭唔知做咩好暈∼

跟住去等啊妹放學∼想等埋老公仔嫁∼不過佢俾人罰留堂∼同我一樣都係俾人罰

我都係冇書先俾人罰嫁∼哈∼∼∼

咁就冇等啦∼聽到d人同我講左d野∼我知係唔應該信∼

不過聽到都係好唔開心∼

就打電話問清楚佢啦∼咁都唔可以話我信姐∼係唔係?

好彩唔係真既∼好彩我有打俾佢姐∼問清楚∼唔係就會好似上次咁嫁la

不過就有人嬲嬲我啊∼><

話我講佢出黎∼咁又係既∼係自己5岩再先∼

sorry∼我唔係有心講你出黎∼

唔打啦∼洗白白先