琴晚同左老公仔傾電話∼
傾左一陣就卡線啦∼
跟住開電腦玩∼好開心啊∼我有返只前既感覺啦∼哈∼∼∼
今日好早就起身啦∼
跟住同啊妹仲有細佬一齊返∼
返到大埔去左人地屋企∼
冇耐就打俾老公仔啦∼叫佢起身返學∼
佢好搞笑啊∼成個大細路咁∼ha∼ha
跟住8點就返學上堂啦∼
第一堂係科學堂啊∼好悶悶啊∼啊sir又唔知係度整d咩俾我地睇∼都睇唔明既∼
好累啊∼2堂科學∼個肚冇啦啦又痛∼成日都唔知做咩咁∼
係度發呆∼得閒就同d女仔傾下計∼唔多鍾意以家既生活啊∼好辛苦下∼
跟住小息果陣去左當直∼當完返去上堂啦∼頂俾d男仔打左一下∼
勁痛喎∼就追住佢黎打啦∼
打完先返去上堂∼上數學堂∼唔洗講又係俾人鬧果隻啦∼
仲要上堂啊∼都唔知點過好∼好想快d洛堂∼
跟住上epa∼仔仔係咁整我喎∼衰仔黎嫁∼
跟住掛住同仔仔玩∼冇聽到書啊∼
跟住同左可文一齊去食飯∼好好食∼
食完就返學校上堂啦∼同埋買糖糖食
第一堂係地理啊∼唔想上啊∼個mis又係度鬧人既∼
好彩冇鬧我姐∼
跟住上英文堂∼要作文啊∼唔識啊∼∼∼∼
係咁唸都唔識啊∼唉∼∼唔理啦∼
一放學就閃人啦∼
去左等老公仔同啊妹放∼
佢倍啊杰∼都唔多理人既∼><
跟住同啊妹仲布一個fd一齊行去搭車∼
見到老公仔個家姐∼佢好友善啊∼>v<
唔打啦∼洗白白先
|