▃▆°×扮作開心天真知不多︽ *← 
#肥仔的無聊日記__””
CHUNYIN1231
暱稱: 病死左了︴肥仔▅▇█
性別: 男
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
轉左用xanga l...
都唔知自己金日做過咩
番schoo lo -o-
好凍ge1日
肥k 飛lu
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 27
今日人氣: 10
累積人氣: 2665
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 27 日  星期四   晴天


去camp lu.. 驚訝 分類: 未分類

朝早..8點要去到藍田..一樣約左ar新係APM WAIT..坐MTR去藍田..轉車去上水.AR安LATE到.但係都上到車..係車同藍田班D人..講左幾句野..訓左...去到上水..見到上水班個D人..個個唔係黑左/手損 ∼_∼””好痛咁...聽佢地講到好辛苦..係LO AR SIR聽LA..講番D野..講講講...講到咁上下..因為我同有D人冇去到”路CAMP” SO冇組...SO我地冇組個D去左一組到識左.肥楠.大碌.AR新.安同組..重有2個女仔 一個OK樣GA..點知講到去買野去CAMP EAT有個女仔胃痛.重有個女仔同佢..2個都唔去.得番5個男仔.買埋野.EAT埋買野轉車去CAMP個到LU.D個大潭童軍營.一去到PUT左D野去間102ROOM.ANDTHEN去左玩埋D組GAME 有3組我係TEAM3 LO ∼O∼ 玩左幾個GAME LA FOGET左係咩...次次我個TEAM都係NO.1 醒AR ..玩到咁上下..上去望下自己D ROOM點..OK AR住205B(唔知係唔係--)5個人訓.我肥楠.安.新.大碌..係LO PUT番D野去ROOM..去COOK野EAT..生菜.丸.重有通心粉.EAT埋野...ANDTHEN去左玩個任務 --””有D怕怕.要自己一個人 好黑咁行一條路..本來好驚GA..點知念下D(念到妳.你知唔知?)野咁..望住地下條線係咁行 --行到左..WAIT埋D人行到...行番番去營個到..上去沖涼..沖埋涼肥楠係咁搵人玩個D..鉏DEE.同埋UNO.係LO識左幾個人AGAIN..男個個唔打佢個名LA ENG(車輛).水姐.2兩. 係LO同水姐玩超攪笑..佢講D野好得意LO...哈哈(念到都想笑)唶爆LO DRAW爆佢LO 係唔係SIN..哈哈...玩到咁上下.2點到訓LU...



2005 年 10 月 25 日  星期二   晴天


同ar ho出左去 不安 分類: 未分類

金朝比個電話嘈醒左...訓番...1點幾ar ho打黎問我做咩...重訓中...ar媽打黎la..醒左 打番比ar ho問佢做咩..佢話想出去行下.see下野...哦..msn kawa問佢去唔去佢話唔知...同旦旦msn..傾計加埋佢問左我個問題...∼o∼””怪怪的...係lo約左ar ho唔知幾點la係保聲 wait..沖涼...吹頭..jei頭個d 攪惦好...咪約埋佢坐同班車去官塘..上左保聲打左鋪機..轉mtr去將軍澳..ar ho話去將軍澳中心..佢d fd話d3個d好平點知去到冇野see 有間鋪頭個sell屎吧聲..超細路女..有d得人驚--””..行到咁上下..坐番mtr去新都城..多野see d ...係lo see左d 3ar鞋ar.levi’s.個d lo咁上下番番官塘..去左保聲打機用左$3 win左好多鋪 --”” 打到咁上下ar媽打黎..問番唔番去 dinner 見冇野做咪同ho去左買野飲.eat多小小野..坐bus番屋企lo...有好多野eat ∼o∼””好好味 婆婆黎左重比左$100比我 hehe...then上xp..唔知係唔係我衰多口la..攪到bibi同旦旦唔happy咁 如果係我錯..真係講番句sorry /∼\係我唔岩... 係lo 晏d都訓lo...



2005 年 10 月 24 日  星期一   晴天


咪係咁 分類: 未分類

d幾日都係平平冇奇咁過打機打機加打機....lo

金日要番展翅ar day camp去左上水...冇咩feel...因為冇野好玩..見到上水同藍田班個d人...有個女仔幾好樣ga wo...聽埋個ar sir講埋d87野..聽埋去lunch..12:45轉車入個camp 悶到le -.-我咩都冇玩..樣樣都係坐係到望..冇咩心機咁..可能岩岩病好掛...咁5點幾有車送番我地番藍田...係藍田我請左車v飲野 >v<好唔好味sin..係lo 咁ar安同ar善坐車番屋企..我同車v加ar新坐mtr..去到官塘...車v去搵fd.ar新轉van仔番屋企..我上左lg 見到馬重有ki姐..打左幾鋪機la...ki姐玩x碟機好神ar @o@..佢係咁想我講野lo..因為我做左手術吧聲高音左 --””佢笑我...重要爆我全名 88la ng chun yin咁-.-係lo ...馬送ki坐車...我同小山去左eat野...eat野時傾左好多馬工時ge野....講d ar sir...哈哈 傾到咁上下..ar ho打黎話出mk打機wo 哦屎但...so同小山88 坐車番屋企同媽媽傾下..聽日去camp個d野..andthen出左..搵kawa...去左搵ho...望佢打電腦game...過番去打機..eat埋野 岩岩坐van仔番黎.... 番黎ar安話個camp..我地5個人都唔去..so d個星期留係堅企.... 好想訓ar我 --””晏d沖涼訓la



2005 年 10 月 22 日  星期六   陰天


HKTFC DINNER ><?? 滿足 分類: 未分類

訓醒EAT左個意粉..玩電腦上XP..同旦旦MSN..聽歌...HO打比我話狗梁搵我.我冇打番比狗梁.AR KIN打黎問我去唔去打機個D 我話晏D SIN知..唔知6點幾狗梁打黎話出官塘打機.打埋比AR HO同馬.官塘WAIT EAT DINNER同A媽嘈左幾句冇咩野GE EAT埋沖涼個D攪惦出去見到ARKIN.馬.狗梁.文太.小山.肥K.係LO打左幾鋪佢地話去EAT野..屎但LA去左喜來軒EAT左個拉麵同飲APPLE綠茶..點知洛雨...係LO 係個到吹水...ANDTHEN去番保聲打機..見到好多人AR ERIC.TIGER.AR狗.AR狗條女.JOJO...係LO玩玩玩...我地一班人笑BEN哥TURN車 --””係LO玩到咁上下咪同HO飛的番屋企LO...

E家玩電腦..LO上XP.聽歌.MSN 同肥K傾電話 晏D訓GA LA



2005 年 10 月 21 日  星期五   晴天


約左bibi.ying.旦旦個d出去...(bbkin生日) 不安 分類: 未分類

訓醒唔知幾點la -- 望msn有咩同bibi傾左幾句..打左比ho佢話係保聲哦沖涼攪埋d野搵佢la念住點知同ying係咁msn4點sin去搵佢..yiu同kawa都係到..望住ar yiu打左鋪.ar ho話岩岩比人哈 ∼o∼””咁行上gz見到哈佢個人 但係見到我同kawa唔知做唔vs..4點15打比bibi佢話出得打比我咁我打機la....4點45到打比我ok我同kawa行sin去左官塘mtr坐去黃大仙見到bibi.kawa係太子洛.我同bibi係mk洛...係lo去左大家樂見到晴晴.小藍.小藍個fd.晴晴重有個女仔.個女仔唔happy係到cry  唔好唔happy la --v andthen wait埋ying行左去neway(咁晴晴同個女仔唔知去左冰).咁wait埋bbkin.上左去唱k..有d嬲嬲地ga..唉屎但la..哈哈 eat左好多野個喉嚨好番好多la真係...9點幾要賣單lu..咁洛去見到steven同佢係咁吹水.一大班去左影貼紙相..哈哈好爆ar d頭..係lo..影埋去左打機.飲野..飲野時a媽打黎煩 ∼_∼唉我冇野la好番la 唔好當我病人la...andthen收線 咁個時都12點幾lu..賣單我同bibi去左搵kawa.重有個d人番屋企..打左幾鋪機la有鋪好好笑 ∼_∼””andthen1點30上車番到home1:55到la a媽重唔訓..想屌我咁 --我咪話點ar想屌我咩ar..話我la佢唔出聲..咁我咪去eat藥..沖涼玩電腦.個dlo...超黑仔..沖涼時唔小心趺爆左a媽早排買個個”fa沙”咁咪..自己搵野換番old個個上去 ∼_∼”” andthen e家玩電腦..上xp.聽歌.晏d訓ga la

 

係wo打留左tim....bbkin happy birthday∼∼∼∼><



2005 年 10 月 20 日  星期四   晴天


番番廣wa see醫生 驚訝 分類: 未分類

8回幾正左..沖涼個d 9點出去.去到wait左45min sin有醫生...個醫生話如果你一個星期唔痛好番ga la..哦..係lo 同a媽坐1A番番官塘問佢lo左$60去左官塘打機.都冇人ge.自己坐van仔番屋企..聽歌..1點到訓左...訓到6點幾sin醒.ar ho打比我問我聽日去唔去打機我話我金日都去la -.- so打埋比kawa.kawa話佢係大圍番黎時call我 ok 係屋企see埋人間精x sin出去 去左保聲.冇人打 -.-””打到咁上下ar kawa打黎.佢話黎中 ok ar ho都黎埋咁3個人去左eat車仔noodle 我可能因為d排都冇咩eat野la 唔理個喉嚨痛唔痛係咁吞 --”” 哈哈 eat埋同佢地2個番番保聲玩多鋪.同ho去坐車.點知見到xx君 同佢吹左幾句.3個人坐同一架車 哈哈 anthen番屋企上xp.玩msn.個d lo 4點訓 ∼_∼

聽日約左xp d人出去wo ∼o∼我冇錢ar><



2005 年 10 月 19 日  星期三   晴天


都係咁 ∼_∼ 不安 分類: 未分類

2點幾-3回點幾訓醒...玩電腦個d..約左kawa.ho同yiu 9點pm打機係lo打埋機同ho坐23m番屋企



2005 年 10 月 18 日  星期二   晴天


出左去打機 滿足 分類: 未分類

日日9點幾訓醒eat藥then訓番...2點幾3點醒eat藥...andthen玩電腦∼_∼約左ar yiu出去打機..打左比ho佢金日day off 約左係保聲打機..打左幾鋪過左去官廣冇人打過左馬間cafe飲野.yiu見埋工 @o@唔知請唔請佢le...馬收工過番官廣打機 a媽打電話黎屌我做咩出左去無奈咁同ho.yiu行番官塘自己坐車番home eat藥..see tv 2點幾訓



2005 年 10 月 17 日  星期一   晴天


有得出去LA我... 開心 分類: 未分類

9點比個工人嘈醒左好嬲 --”EAT左藥訓番2點幾醒打比馬.佢話約左KI去EAT糖水加去銅鑼灣打機我念都唔出得多GA LA 打比A媽問下佢..佢話問下FAT打SIN 點知得左 WASH頭.換3吹水.JEI頭攪惦出去官廣搵A馬..打左幾鋪機 冇打幾日LA..手車唔係好得咁∼_∼..打左幾鋪坐MTR去”側魚沖”WAIT AR KI姐 哈哈 係LO唔知WAIT左幾多MIN LA..黎到吹下水咁WAIT埋KI個FD 即係”石”小朋友(唔知有冇打錯佢個姓)係LO去左西灣河 EAT糖水.EAT完.”石”小朋友番屋企我同馬同KI坐番MTR去銅鑼灣.KI番工.我地送埋KI番工行行下有個87佬問馬借$20錢A馬呆左咁哈哈我咪話行LA唔好理佢..一路行.個87佬一路.大大聲話細路細路.馬係咁望-.-話佢跟住我地.我地俞行俞快.去左力霸打.馬打頭鋪夾人地個人望住A馬想打佢咁.到我洛去玩LA 我同馬2個用TEAM車冇夾大家.條友係咁夾我..我都當冇咩野..因為佢鋪鋪LAST屎.有鋪我真係火.都黎夾番佢.點知望住我地咁唔玩行左.有個姐姐玩得OKWO 真係小有..XDD 打個時撞到CHK 我同佢同馬上左KI間CAFE飲野 飲到咁上下馬同CHK去夾糖比KI.因為A媽要我9點番到.SO我番去SIN.係LO番到HOME都9:30 LALA沐EAT藥..好醒目咁EAT左3條腸粉..一路吞一路痛..重EAT多個JELLY..ANDTHEN玩電腦同旦旦.瑩.蚊蚊MSN佢地好攪笑GA 係咁要我唔好EAT咁多野 痛時唔好EAT 重有上XP同BIBI/STEVEN個D吹水.聽歌..係LO 玩到咁上下同旦旦傾電話.傾到咁上下佢話佢A媽番LA要收線.係LO咁收線..玩電腦玩到E家..念住沖涼.2點幾3點訓LU ^^5D好番LA我 好想EAT好多野



2005 年 10 月 16 日  星期日   晴天


悶加悶加悶=好撚悶 驚訝 分類: 未分類

全日係屋企玩電腦 冇LA --D個星期都唔出得去玩..(全家唔比)