|
|
2008 年 12 月 22 日 星期一  |
| 聖誕比賽 |
分類: 未分類 |
今日就係聖誕茶會啦^^
鬼咁早起身同瑩瑩姐練歌
6:40就去左樓下個個新公園
一陣陣既冷風吹過黎
涷死啦
我同瑩瑩姐又未開聲
跟住係度打(千秋)
之後玩玩下就7:15
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
CHRISTMAS C萬歲!!!!!!
3C歌舞WIN左好開心
雖然中間有不和
但係好開心可以同自己班既人為自己班比賽
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3C
雖然獨唱、合唱 都攞唔到獎
但係唔好灰心
繼續努力
|
| 發表時間:2008-12-24 08:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
你都冇打好奈啦XD
Posted at 2010-01-09 08:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CindyCindy呀.. 點解你唔打bLog嘅0.0
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-01-09 08:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|