|
|
好開心啊~  |
分類: 未分類 |
哈哈~
今日朝早同Day Day去游水
已經好奈冇見啦!!!
真係好奈好奈~~~~~~~~~~~~~~
好開心啊!!!
不過元朗D水原來咁深
飲左好多啖水
雖然我曬黑左勁多T.T
星期一可以會出現一個非洲土著
就係我啦= =
(雖然有人話我一直都係)
但係冇後悔喎~~~
因為同Day玩得好開心^^
玩左3粒鐘
D皮皺到
冇眼睇- -
跟住去食薯粉
你講我先知有人原來可以衰成咁
約左人仲要遲到一兩個鐘
仲要唔係得一兩次喎!
放心
我會幫你報仇
見到佢打佢一鑊金既
哈哈~其實我一定唔夠人打
(而且我都唔知佢咩樣)
我聽到你話你會講粗口個時嚇親
不過好在係好激氣先會^^
之後我地去影貼紙相
次次影都係趕頭趕命咁
今次都唔例外
個店員竟然一路飲野
一路幫我過膠
歪左
激死我啦!!!!!!XP
好難得先見到Day Day
俾佢破壞哂我既美好回憶!!!!!!!
之後去買大卡司珍珠奶茶
好味~~~
行緊個時好熱好熱
搭車返屋企拎個電話出黎
竟然有8個未接來電
嚇死!!!
原來係Day Day媽咪= =
對唔住啊~
我聽唔到
我地搭車個時
唔小心大力禁左支野一下(飲完)
支飲管飞左出黎
我地親冇人見到係度狂禁
支野狂飞XD
有一次飞到勁遠!!
俾佢嚇親~
俾人啤住= =
不過今日真係好好好開心啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
期盼下一次去游水^^
|
| 發表時間:2010-07-03 05:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|