|
|
| YEAH!!!!!唔洗跳~~ |
分類: 未分類 |
本來Miss 黎話聽Jazz日要跳
仲book左今日Dancing room俾我地綀
本身仲諗緊隻舞咁........
實俾人笑啦~
之後等左佢勁奈
搞到要自己落去揾佢
好好彩!!!!!!!!!!!!!!
最後因為唔齊人
所以唔洗跳^^
實在太好啦!!!!!!!!!
今日睇完社劇
超時1:15
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
不過都OK好睇
扮女人XD
好姣
好好笑XD
義社勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
噚日又同Day Day游水
不過今次去天水圍既游泳池
好好玩啊!!!
玩滑梯
我落到去等左DayDay超耐
以為佢一早落左黎
點知.............
原來佢坐係到玩
仲要絕住左
超好笑XDXDXD
不過我第一次玩都唔知
坐左係度
仲要自己用手爬= =
好傻~
不過今次輪到我笑人啦!!
嘻嘻~
|
| 發表時間:2010-07-07 04:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
.v. swimming?!
真係衰.. 連個暑假都約唔到出黎要補課0.0
|
網主回覆
夜晚可以去天水圍個游泳池^^因為夜晚永遠都唔會有補課XD Posted at 2010-07-13 07:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|