|
|
| K蓉竟然用我MSN亂講野= = |
分類: 未分類 |
朝早起身
阿爸同我講噚晚走蟹= =
之後我勁驚D蟹無端端走出黎
會俾佢嚇親
不過到依家都不見蹤影
希望佢唔會係我訓覺個時無端端夾我啦
今日華華、lingling、k蓉同臭yan黎左我屋企玩
不過其實我屋企得個亂字
冇野好玩
悶死佢地
之後狂玩跑online
華華走先
之後lingling拎左個曲髮夾出黎
諗住幫我整
我唔肯
之後淨係俾一撮仔俾佢試
但係佢愈整愈多= =
臭yan、K蓉都玩埋一份
最無奈係我= =
之後K蓉竟然用我MSN係M群亂講野
點可以咁嫁!!!!
之後澄清完即off
費時佢又亂講野
跟住我地落左公園玩
第一件事都係打千秋XD
K蓉原來好驚玩千秋
佢玩30度都唔知有冇就已經話高
之後玩捉E欣
玩到好累
又去玩千秋
K蓉諗住阻住我
狂咁俾佢打到
隻腳有好多佢既掌印
痛到死
之後去玩識轉既椅
轉到暈
之後去天澤圖書館還一本過左9日既書$13.5
去食野
我飲左珍珠奶茶
好好飲啊^^
去KFC坐
K蓉、臭yan拎左飲管
飲我同lingling個兩枝
飲到張桌周圍都係珍珠奶茶
枝飲管太細
佢地食唔到珍珠
K蓉發明左一個方法
不過呢個方法好煩
D奶茶隨時會瀉
不過佢地都冇事~
同lingling玩黑白
勁快
之後佢地都一齊玩
玩到隻手勁紅、勁痛
不過好好笑
|
| 發表時間:2010-08-15 09:47 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|