|
|
2010 年 8 月 30 日 星期一  |
| 噚晚又去左游水啦~~~~ |
分類: 未分類 |
噚晚同一個依家升F.3既女仔去游水
6:40左右同佢去新北江食少少野先
因為唔食野會肚餓
食太飽又驚游水會嘔
所以我淨係去買左5粒小丸子
諗住游完先再買其他野食
唔知點解
今次D醬得好少喳
之後行去游泳池
同佢傾左好多野
原來佢有好多野煩嫁~
加油啊!!!!!
比D心機^^
佢話佢識左好多高From既姐姐
不過其實好多都係一D表面既朋友
不過有兩個唔係
佢話有一個好似上年F.5
之後講講下
我先發現原來個個係臭Yan
佢以為臭Yan係F.5
佢同我講臭Yan係真心同佢做朋友個時
唔知點解呢?
我都好開心
而另外一個係~~~~~~me^^
好開心啊
同佢游水
成日係度笑
唔好笑既都笑一餐
有個人成日係好底游
又着藍色褲
好難見到佢
所以唔知道幾時要避開
之後佢幫佢改左個名-----藍褲子
見到佢
大家都會叫------藍褲子啊!
好好笑
之後去沖涼個時
見到一個依家升F.2既朋友
唔知點解游水個時見佢唔到?
可能近視
唉~暑假完啦~
就黎返學啦~
又要做功課!!!!
好多未做T.T
|
| 發表時間:2010-08-31 10:42 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|