|
|
| 繼續加油 |
分類: 未分類 |
今日選學生會
hyperlink當選
其實相距唔大
其實我覺係未選之前
都有好多人因為學生會選舉而唔開心
依家完左
大家可以放下重擔
多謝你地為信義做咁多野
係下晝投票個時
lingling望住4B既班牌話
「咦!冇人既???」
於是我地就行過去
到搵名個時先知
自己係5B
唉~
成日唔記得自己係F.5
放學個時
K蓉無端端推我
第一次我轉身避開左
冇撞到人
點知之後
佢襯我唔知個時又來多次
唉~
今次避唔到
撞到人
俾我撞到個人話
「做咩非禮我啊???」
車!你估我想架???
我俾人推喳!
超尷尬
K蓉
毀我清白?!
化左灰我都記住你
星期一對5D
因為上年輸
好驚添
加油加油!
|
| 發表時間:2010-10-10 09:25 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Lily 於 2010-10-16 03:41 PM 發表:
車!你估我想架??? <--------你不知幾想xdddd
|
網主回覆
你...你....你竟然睜大眼講大話>.< Posted at 2010-10-17 02:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
k蓉 於 2010-10-11 11:09 PM 發表:
= =我都估唔到你會轉身 其實人地好快就唔記得嫁啦- -...
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|