無論
發生既事有幾鎖碎
每一件事
都係我人生
不可缺少既拼圖
一塊一塊咁
拼湊出
~我珍貴既回憶~
CINDY2107
暱稱: Kathy Pang
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
委屈
實習:(
新既SEM,新既挑戰
第一次既倒數~
好白痴既平安夜XD
2010 年 11 月 2 日  星期二   清涼


咁突然?! 分類: 未分類

今日

有人話我知Miss鄭叫我搵佢

我lurch去左搵佢

點知原來唔係好野

Miss鄭話聶sir話叫我申請改獨誦既日期

因為11月25係活動日

Miss鄭話要等個度D人睇下批邊個日期俾我

得11月16同12月2

如果批到12月2梗係求之不得啦

但係如果批到11月16

我就會憎死聶sir

點夠時間喎!

放學練2人

Miss So話我把聲太高

要壓沉把聲

於是我好努力咁壓沉佢

超辛苦

Miss So話都係好高= =

Ohhhhhh~Helppppp~

發表時間:2010-11-02 06:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CINDY2107 的日誌)


yoyo1117 於 2010-11-07 04:22 PM 發表:
快D打快D打快D打!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lily222223 於 2010-11-07 12:50 PM 發表:
快d打快d打快d打!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Petronella 於 2010-11-05 11:30 PM 發表:
把聲咁高會變成「好假的肥仔」-口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈~哈~
係囉!所以唔壓唔得XD
Posted at 2010-11-06 11:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lily 於 2010-11-05 06:16 PM 發表:
Mia你好似唔係第一次打錯"lunch" = =
仲要兩次都打左做"lurch"

獨誦加油啦~!一定掂ge!比d信心自己~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

俾你知道左我Eng差添XP
我會加油既^^
Posted at 2010-11-05 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言