|
|
| 今個星期最忙既一日終於過左啦!!!!! |
分類: 未分類 |
今日好多野做
又要Econ
又要中文
又要SBA
Econ雖然有溫
但係應該抄
中文雖然有溫
但係課後問答錯到七彩
SBA竟然第一個就係我
講個時驚到震
真係震
仲要冇笑容
講錯野
斷斷續續好多次
歷史堂
Kai瑜同我講佢想搞不歌舞
想搵返之前既3C人join
問我join唔join
我話睇下有邊個先
之後K蓉同我講
Kai瑜話我講我想搞歌舞
想搵返之前既3C人join= =
個時
我無言..................
我又點會咁講
我又唔識編舞
我又唔一定有時間練
join唔join都已經係個問題
何況自己搞?!
Kai瑜
係........
你講錯.........
Or........
我聽錯........
今日終於見到Day啦!!!!!!!!!
happy^^
|
| 發表時間:2010-11-09 09:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係囉係囉~ Posted at 2010-11-13 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Lily 於 2010-11-12 07:21 PM 發表:
好busy~! 你:SBA完就乜事都冇 xdxd好蒼桑 樓下係臭yan??
|
網主回覆
超Busy!!!!!!!XD Posted at 2010-11-12 07:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yan 於 2010-11-09 09:28 PM 發表:
見到day 啦-.-" 我到訪了 @@
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|