|
|
2010 年 11 月 27 日 星期六  |
| 今年旅行好開心!!!好好玩XD |
分類: 未分類 |
去菇場+綠田園
去菇埸都好好玩嫁
哎呀~
依家醒起未做工作紙
...........
算啦
遲D再做
我地係菇場試整菇包
好努力咁整
原本以為我地整個個係比我地自己拎返去
點知原來佢係比D廠房整好既俾我地
哂左我D心機
不過都好^^
因為自己整個D未必生到菇
依家就係屋企好好照顧個菇包
等佢成長
希望成功種到菇啦~
我生食左兩種菇
都OK香
不過唔知係咪少食
覺得D味有D怪
去左種菇室
陣味好難聞
之後去左睇成功種到既菇包
D菇好靚好得意^^
之後去綠田園
睇人點種野
好悶~~~~~~~= =
冇聽佢講野
放學之後去買旅行D野
一人$40
自己買野食
都唔算貴
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
旅行去北潭涌
玩左好多低B野XD
係學校
玩麻鷹捉雞仔
玩到狂尖叫
yoyo係我後面
我就黎俾佢扯斷氣
之後manman同kai瑜都加入
又玩左踩腳
今年唔洗最後一班出發^^
去到目的地
個個都拎哂D野食出黎
超吸引
食到差唔多
又玩麻鷹捉雞仔
又再一次尖叫
我做麻鷹個時
佢地條隊散哂
個個都擋我
由小雞升級做左大雞XD
之後玩到累
玩大話啤
個個都施展佢地既大話本色
佢地話我講唔講大話都係一個樣
華華佢地去左行山
我同K蓉,yoyo一齊玩耡大D
又同傻芬,鄭錦威玩何仔
鄭錦威腳咁長
肯定快過我地
仲識埋伏
輸哂
集體遊戲玩水果蹲,動物蹲同收買佬
不過有人受傷
中止左
係旅遊巴訓得超辛苦
項都痛
返到學校又再食
俾人話我海量.......
又去左玩
一日咁就過左
好快T.T
|
| 發表時間:2010-11-27 11:34 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
長州有海!
妒忌\./ Posted at 2010-12-01 05:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你地去邊啊??? Posted at 2010-11-30 06:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Lily 於 2010-11-27 11:42 AM 發表:
勁好玩~!
|
網主回覆
賢姐果然高見XD Posted at 2010-11-27 11:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|