|
|
| 冇賽一身輕 |
分類: 未分類 |
合唱終於都完啦~
合唱果然冇獨唱咁驚
雖然我都有腳震
但係冇上次震得咁勁
唉~
不過今次合唱仲衰過上次
又細聲
又冇氣
又走左音
不過完左
就可以聽下其他歌
大食特食^^
|
| 發表時間:2010-12-11 10:41 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-12-24 10:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-12-22 05:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
^_^ 下次再搵日去唱k!! 我地有的是時間^_^ 畢業後都無問題^_^!!
|
網主回覆
聖誕假OK? Posted at 2010-12-20 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係勁懷念!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted at 2010-12-15 06:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁難聽!!! Posted at 2010-12-13 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|