|
|
| 情人節快樂!!!雖然見唔到我既未來情人...但係見到一個好好既好朋友!!!!!!+考試成績中場統計 |
分類: 未分類 |
今日係情人節
各位
情人節快樂!!!
祝有情人既年年有今日XD
冇情人既好快會搵到個
今日雖然係情人節
但係年年既情人節對於我冇情人既我黎講都係冇咩意義
除左會有朱古力食之外
嘻~嘻~
kai瑜!!!!!!
你成日都送朱古力俾我地
聖誕節、情人節、復活節......
呵~呵~
真係好多謝你啊!!!!!!!!!!!!!!!
每次收到都好開心嫁!!!
今年除左收到kai瑜既朱古力
仲有一件令我好好好好開心既事
今日行行下頌富
冇端端見到有個女仔衝埋黎
個時太突然
未認出佢
佢大叫彭俐君
然後衝埋黎攬住我
我呆左一陣
之後我諗起係邊個
其實係一個超級重要既人物-------楊屁
佢係小學既個唔可以缺少既好朋友黎嫁!
認到佢之後真係勁開心
開心到跳左幾下
大叫左幾次:「終於見到你啦!!!!!」
因為已經5年冇見過佢
係一個好耐好耐既時間
雖然大家既學校都係天水圍
不過佢住元朗
所以好難遇見
今日見到真係勁開心!!!
雖然大叫之後衝過黎你地可能覺得好誇張~
不過如果係我見到佢先
一定都會係咁
可能仲會因為太開心
拖住佢跳幾下
好開心啊!
第一日正式開學就遇到咁好既事
依家諗返都好開心
係由細到大最開心既情人節XD
雖然見到既唔係情人
今日仲同雪塋去整電腦
個個人話$50
之後我見到雪塋係銀包攞出一張又一張既一百蚊
我就諗:唔通佢想搵50蚊?
點知佢將$400俾個個人
原來佢聽錯左$350XD
好啦~
趣事講完~
來場考試成績中場統計
中閱:4X/90(唔合格)
作:6X/100(扣左三分錯字)
聆聽:4X/60
說話:14/27(呼~啱啱合格)
綜合:26/50(合格多一分= =)
Eng Reading:5X/97
writing:short:12/21 long:9/21
speaking:1X/28(個人扣左1分T.T)
L.S:3X/60 & 1X/20
M1:4X/100(用左超多時間溫!!!點知......)
歷史:4X/80(仲以為自己會fail
(P.S有人話我打D野既語氣好似小朋友
係咩?!
點解我唔係好覺既~?)
|
| 發表時間:2011-02-14 09:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
咦-3- 人地打左好多字架-口-!! 佢只係出果3個字出黎>
|
網主回覆
哈哈~佢唔俾你講悄悄話XD Posted at 2011-02-26 05:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈~哈~哈~梗係好味到飛起啦!!!!甜到入心  Posted at 2011-02-15 05:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|