|
|
| 應該未有人睇到掛= = |
分類: 未分類 |
原來.............
之前打個篇「感覺」
有人話俾我知
係有方法可以睇到!!!
驚嚇程度=1000000000000000..............................
好彩佢未睇
唔知有冇人睇過呢?
如果有就大獲
個秘密咪俾人發現?!
希望未有人知啦~
呼~~~~
好彩早D知
轉左私人!!!^^
|
| 發表時間:2011-03-15 05:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2011-03-19 04:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
咦-3- 突然覺得自己好鬼白癡呀上次-3- 好彩都唔算係咩秘密-3-!!! 好彩>口
|
網主回覆
我個個應該未比人睇到~
^^ Posted at 2011-03-17 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|