無論
發生既事有幾鎖碎
每一件事
都係我人生
不可缺少既拼圖
一塊一塊咁
拼湊出
~我珍貴既回憶~
CINDY2107
暱稱: Kathy Pang
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
委屈
實習:(
新既SEM,新既挑戰
第一次既倒數~
好白痴既平安夜XD
2011 年 7 月 13 日  星期三   清涼


drop到m1!!!!! 開心 分類: 未分類

哈哈~

drop到m1啦~~~

心情梗係......

爆開心啦~~~~~

我返學個時勁緊張!

於是入左學校冇睇drop科結果就上去禮堂

阿霖同我講

文琪同mabel都成功左

我個時因為未知

所以諗緊d位會唔會夠

唔知我drop唔drop到

阿霖話我應該都drop到

望住佢個樣

覺得好有希望......

於是即刻話唔好俾咁大希望XD

因為好驚如果唔得會好失落

心情一直好緊張

(其實一早已經作出左最壞打算)

之後由禮堂返到課室

問mabel

佢話我成功drop到既時間

真係超開心

而且有d唔真實既感覺!!!!

我係咪開心到傻左???

嘻嘻~

竟然懷疑現實係咪現實......

依家都仲係好開心^^

發表時間:2011-07-13 06:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CINDY2107 的日誌)


IDY 於 2011-07-14 01:53 AM 發表:
睇黎你真係好開心~
你小心開心得濟,激動過頭.搞到又發埋哂個D噁心的夢!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~
噁心的夢點會發咁多次XD
Posted at 2011-07-14 08:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo1117 於 2011-07-14 12:11 AM 發表:
其實Drop左物理之後竟然有?五捨得囉咩事==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我望住本M1都有d唔捨得~
睇住呢兩年既努力化為烏有......
不過drop都好啊!
唔洗咁辛苦^^
Posted at 2011-07-14 08:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinalice 於 2011-07-13 07:50 PM 發表:
望住我個樣好有希望 :$
都話得嫁啦 haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻~
Posted at 2011-07-14 08:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言