|
|
2011 年 9 月 16 日 星期五  |
| 去simon sir home~~~ |
分類: 未分類 |
第一次去老師屋企XP
阿Sir屋企既(張)紙好得意
好想要XD
simon sir 屋都幾整齊
一入到去冇幾耐
simon sir 就問玩唔玩fly 行棋
我地四個女仔見悶就話play
跟住見到simon sir拎左盒勁大既fly 行棋出黎= =
d棋大過我個口XD
傻芬周圍結落仇家XD
d人個個都爭住食佢
蘇蘇好好人
唔食人
除左........
傻芬XP
最後我同傻芬一決高下
之後東東黎睇
話自己手氣好
於是傻芬叫東東擲
點知真係得= =
不過我地唔認XP
之後我擲
WIN左~
嘻嘻~
我地之後睇鬼片
我唔知點解鍾意睇鬼片
但係超細膽= =
kai子一名XP
5:00左右去BBQ
好熱!!!!!!
不過好食XD
夜晚睇埋個一半鬼片佢.........
食完雪糕玩牌
玩killer個時傻芬做MC
笑死XD
最後12:30先返到屋企XP
|
| 發表時間:2011-09-18 05:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
feliho 於 2011-09-22 06:50 PM 發表:
副棋真係好大副咁喔~~~
鬼片正,睇鬼片我會睇到笑的,哈哈
|
網主回覆
睇鬼片會睇到笑=.=
咁奇怪.........
製作人一定好傷心XD
佢既傑作竟然比你當笑片咁睇XD Posted at 2011-09-23 06:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|