|
|
| 本身睇醫生....點知醫生病左.... |
分類: 未分類 |
今天原本我2:00睇醫生
醫生之前叫我請埋聽日假
於是我梗係好乖咁請左啦~
今日媽咪陪我去
佢去左先
我1:15左右去到
見到媽咪......
媽咪竟然同我講岩岩阿爸打黎話1:00左右
醫院打黎話個醫生無端端有急病
醫生打比醫院話返唔到.......
不過........
我已經去到囉-.-
佢咁遲先講
唉~
出左幾個鐘
哂左一日假添.....
於是改期改左11月8-9號
本身諗住聽日可以靠日假唔跑9mins
點知....
不過都好~
因為l.s測驗alan話唔去就做梗20大=補測.........
聽日返到=做20大既機會少左
不過就對唔住今日擔心我個d人
要佢地白白擔心添.....
|
| 發表時間:2011-10-25 10:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|