|
|
| 好耶~有湯圓食~ |
分類: 未分類 |
多謝K蓉比左張換領券我啊
我都好似好耐冇食湯圓lu~
本身諗住星期五去西鐵站拎
因為31號到期
點知.......
間野係入左閘後先去到-.-
之後我比左張換領券人
今日佢拎左湯圓比我
VIP卡持有人
唔該哂你啊~
thank you very much~
你啊~
唔好成日估下估下喇~
|
| 發表時間:2011-10-31 09:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
IDY 於 2011-11-02 10:59 PM 發表:
邊個啊?估咩啊???
|
網主回覆
某人囉~估野囉~(你明明知  ) Posted at 2011-11-04 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都好耐無食0_0 不過就真係唔係話特別鍾意食嘅~ 但係妳講一講.. 我都好想食呀0_0 芝麻味!!
|
網主回覆
本身有得換芝麻味~
不過冇哂T^T Posted at 2011-11-04 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|