|
|
| 聽日去秋季旅行啦^^ |
分類: 未分類 |
好耶~~
聽日秋季旅行^^
可以玩餐飽
我地上年玩D低B遊戲真係好低B~~~
哈哈~
不過每個人都笑得好開心
雖然D遊戲有點兒白痴.......
不過唔緊要啦~~~
開心咪得囉
雖然又去蝴蝶灣~
不過其實每一次既秋季旅行我都好期待架
今年我地6個仲係去同一個地方添
哈哈~
開心!!!
我地要影好多好多既相!!!!!
要玩得開心!!!!
要留好多好多既回憶^^
love you all
|
| 發表時間:2011-11-24 09:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx~ Posted at 2011-11-27 10:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我真係玩左~
中二個時XD
不過好好笑 
隔離個d係小朋友........
佢地狂叫~
我係度狂笑~
Posted at 2011-11-27 12:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
去兒童區玩青蛙跳樓機咪得囉XD Posted at 2011-11-26 10:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈~
其實我都唔清楚  Posted at 2011-11-24 11:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
係呀..到時我得過睇字>_< 唔玩得機動遊戲.. 因為細過玩既時間透唔到氣-...- 不過到時可以影下相都唔錯掛..'!_!"
|
網主回覆
咁慘既......
冇得玩 
咁玩d唔刺激既咪得囉~ Posted at 2011-11-24 11:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
聽日玩得開心D呢~ 一年一次既學校係學校生活最好既幾天之一~ 希望聽日天氣暖D la~ (^(oo)^)
我仲有一個月先去旅行~ 仲要去ocean park hah~
|
網主回覆
我都希望聽日暖D^^
你地咁遲既?!
去ocean park 咪分開哂囉?? Posted at 2011-11-24 10:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
記憶之中 蝴蝶灣絕對係一個好地方 去到果度先買野 又平又唔駛拎咁遠XD
|
網主回覆
記憶之中XD
我地驚個度貴~
所以買左LU~~  Posted at 2011-11-24 09:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|