無論
發生既事有幾鎖碎
每一件事
都係我人生
不可缺少既拼圖
一塊一塊咁
拼湊出
~我珍貴既回憶~
CINDY2107
暱稱: Kathy Pang
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
委屈
實習:(
新既SEM,新既挑戰
第一次既倒數~
好白痴既平安夜XD
2011 年 12 月 2 日  星期五   寒冷


摸黑撞牆........ 分類: 未分類

好凍啊!好凍啊!

同學話今朝原來天水圍得11.5度-.-

我著左好多3都覺勁凍.......

傻芬成日比我D靜電電到

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

琴晚熄燈諗住入房訓啦~

一熄燈

超黑!!!

咩都睇唔到......

對眼未適應到光線

不過因為好想入入暖烘烘既被窩~

所以咩都唔理喇~

雖然完全睇唔到條路......

照行!!!!

點知-.-

太早轉彎.......

個頭一撞撞左落牆角位.....

超級痛囉.......

我諗我撞得好大力......

因為撞到之後我一摸-.-

個頭有條凹痕囉........

嚇死

好彩今朝冇凹到-.-

仲有少少突起左........

我琴晚真係以為撞到舊骨凹左.......

發表時間:2011-12-02 10:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CINDY2107 的日誌)


feliho 於 2011-12-03 09:02 PM 發表:
haha~good experience
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係bad!!!!
呢個good experience都係留俾你經歷啦
Posted at 2011-12-03 10:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FelixMak 於 2011-12-03 10:13 AM 發表:
哈哈
雖然係痛
不過睇到好好笑
下次小心d啦XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係超痛超痛超痛啊!
唉~
以後都唔會再貪快
Posted at 2011-12-03 07:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



davidlam_713 於 2011-12-02 11:17 PM 發表:
哇~下次要小心D呀~
下次熄左燈摸住個牆行la~
應該唔會再撞牆既..
仲有要小心身體呢..
個天氣轉得好勁-0-
一時勁凍..一時勁熱..
勁無奈(~(oo)~)~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~
不過唔會有下次XD
為免再撞牆
我一定等到適應左先行^^
Posted at 2011-12-03 07:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言