|
|
2011 年 12 月 14 日 星期三  |
| 忙~~~ |
分類: 未分類 |
好多野要做啊~
功課~
測驗~
功課~
測驗~
功課~
測驗~
不斷重複-.-
而且我部機既鍵盤同MOUSE都唔知點解用唔到.............
所以我呢排可能會少打左QOOZA嫁~
|
| 發表時間:2011-12-14 10:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
feliho 於 2011-12-20 12:55 AM 發表:
+ oil
|
網主回覆
THX~ Posted at 2011-12-23 11:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我再插實D線都唔得  Posted at 2011-12-15 11:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2011-12-15 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀呀..你部機傻左-3-~ 加油呀!!~ 係中學愈上一年愈多功課同辛苦, 我都好明白呀>_雖然都係重複測驗同做功課... 但最起碼都學到野呀!! 繼續努力呀~
|
網主回覆
最後1年T^T
雖然真係好辛苦...
但係又唔捨得學校D生活.....
你記住要好好珍惜學校生活啊~~~ Posted at 2011-12-15 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|