|
|
| 多謝你既手信^^ |
分類: 未分類 |
琴日收左某人既長洲手信
係一個吊飾黎架~
係一個圍棋既棋咁既半透明藍色玻璃平安包
有個深藍噹噹~
好靚^^
成個係我最愛既藍色
隻藍色好靚啊
好彩唔係粉紅色
雖然粉紅色都應該靚~
不過~
我既最愛最愛都係藍色
我會帶佢返學~
多謝你啊!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽日返學喇!!!><
唔想咁快!!!!
我既假期眨下眼就冇左
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SOSO俾我聽左阿福既"如果有如果"
之後就好中意聽阿福D歌
好好聽~
好中意佢把聲^^
另外有一首都好好聽啊~
呢首歌聽落好可愛
LOVE IT!!
|
| 發表時間:2012-01-31 04:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
同意!同意! 藍色係幾靚下既顏色, 我鍾意天藍OR海藍多D!! 不過,唔知點解.. 我本身細過鍾意橙色, 之後鍾意藍色, 最後仲鍾意埋紅色同淺紫色-_-
|
網主回覆
嘩~
你中意咁多既? 
專一d~
中意藍色把啦~  Posted at 2012-02-04 12:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
當然當然^^ Posted at 2012-02-01 06:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|