無論
發生既事有幾鎖碎
每一件事
都係我人生
不可缺少既拼圖
一塊一塊咁
拼湊出
~我珍貴既回憶~
CINDY2107
暱稱: Kathy Pang
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
委屈
實習:(
新既SEM,新既挑戰
第一次既倒數~
好白痴既平安夜XD
2012 年 1 月 31 日  星期二   寒冷


多謝你既手信^^ 分類: 未分類

琴日收左某人既長洲手信

係一個吊飾黎架~

係一個圍棋既棋咁既半透明藍色玻璃平安包

有個深藍噹噹~

好靚^^

成個係我最愛既藍色

隻藍色好靚啊

好彩唔係粉紅色

雖然粉紅色都應該靚~

不過~

我既最愛最愛都係藍色 

我會帶佢返學~

多謝你啊!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

聽日返學喇!!!><

唔想咁快!!!!

我既假期眨下眼就冇左

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SOSO俾我聽左阿福既"如果有如果"

之後就好中意聽阿福D歌

好好聽~

好中意佢把聲^^

另外有一首都好好聽啊~

呢首歌聽落好可愛

LOVE IT!!

發表時間:2012-01-31 04:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CINDY2107 的日誌)


davidlam_713 於 2012-02-03 11:31 PM 發表:
同意!同意!
藍色係幾靚下既顏色,
我鍾意天藍OR海藍多D!!
不過,唔知點解..
我本身細過鍾意橙色,
之後鍾意藍色,
最後仲鍾意埋紅色同淺紫色-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩~
你中意咁多既?
專一d~
中意藍色把啦~
Posted at 2012-02-04 12:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FelixMak 於 2012-02-01 06:17 PM 發表:
好歌好歌XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然當然^^
Posted at 2012-02-01 06:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言