|
|
| 今日qooza好多事要打.....所以每件事打短d..... |
分類: 未分類 |
今日考中作
你地估下我溫咩~
哈哈~
我溫<<小學生中文作文詞彙寶庫>>
我冇打錯~
係小學
因為我冇抄詞語既習慣
而且冇野溫又唔舒服.......
不過溫呢本野都幾好~
記番d好少用既詞~
而且佢都有唔少深字(我認為......... )
之後放學~
同危行番屋企
危要扔垃圾
於是一齊行向街邊垃圾桶.....
點知.....
危叫左一聲就彈開左
我仲未知咩事.....
望望下....
見到垃圾桶旁邊有隻好大又有毛既灰色物體(望左1秒都冇)
就估到係老鼠
我既自然反應都幾奇怪........
我嚇一嚇.....
想尖叫
但係發唔到聲..
同一時間轉身.....(可能想避開老鼠-.-")
雙手仲要唔知點解係自己冇發出尖叫聲既時候掩住耳仔.....
又合埋眼......
呢d係咩自然反應?-.-"
奇怪.....
之後危過黎拉我走....
我地兩個就開始咁係度一路傻笑,一路頭先既情形.....
好明顯我地傻左
byebye又bye左勁耐!
揮手揮到超大動作先睇到xd
隔左勁遠都仲bye緊xd
後來同soso去左天澤既果間自修室~
係f房(好似係掛....冇記錯既話....)
我地坐比較入既位...
人地全部都係同一間學校
比另一間學校既人包圍既感覺......
好怪-.-"
因為f房要留比小學生
所以3:45要走
3:40我地就出去出面坐
soso sd 番佢偷影我既相比我...
因為我避得太勁xd
張張個頭都好似半透明咁
好恐怖.....
無言......
5點左右見到礦ling(唔識打個"礦"字)
佢坐左一陣就走
跟住諗住同soso買野食
我見枱上有個藍色水樽...
心諗:嘩~隻藍色好靚~好透明啊~用既人好有品味~中意藍色
之後諗起....好似礦ling架喎!!!!
soso同我同一時間講:礦ling漏左水樽!
不過soso佢話佢講之前諗既野係:個水樽得返咁少水既?
哈哈~
好好笑~
我地於是追出去(因為礦ling走左冇幾耐)
點知部lift落左....
尋人行動開始xd
take action~
最終順利交還水樽~
(其實我覺得好好玩嫁xd好似特務 )
食左中式既薄餅~
好味~
之後幫人推門
後來又有人問我路
wa~~~
呢日過得好充實啊~
|
| 發表時間:2012-02-13 11:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
嗯..-_- 唔通你係KATHY姐~既..... 諗唔到HAH~
|
|
|
路過 於 2012-02-14 11:05 PM 發表:
david哥 你可能吾知佢係我邊個....但係我到吾想有咩誤會.... 吾該 david哥...講野吾好俏俏話 ^_^
|
網主回覆
er.....
咩事.....
個留言.....
咁惡既.......
冷靜d....... Posted at 2012-02-14 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔知點解呢日勁多野發生xd Posted at 2012-02-14 10:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我諗應該係隻老鼠大得太勁-__-!! 搞到你D反應失常左..
|
網主回覆
哈哈~
可能係  Posted at 2012-02-14 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2012-02-13 11:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
好好笑呀~ 好愉快既經歷呢!!~ 你真係對藍色情有獨鍾呢!! 你見到老鼠個反應真係好正呀!!XD
|
網主回覆
好愉快既經歷... 
老鼠果part一d都唔愉快xd
我都唔知點解我d自然反應咁怪  Posted at 2012-02-13 11:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|