無論
發生既事有幾鎖碎
每一件事
都係我人生
不可缺少既拼圖
一塊一塊咁
拼湊出
~我珍貴既回憶~
CINDY2107
暱稱: Kathy Pang
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
委屈
實習:(
新既SEM,新既挑戰
第一次既倒數~
好白痴既平安夜XD
2012 年 2 月 13 日  星期一   和暖


今日qooza好多事要打.....所以每件事打短d..... 分類: 未分類

今日考中作

你地估下我溫咩~

哈哈~

我溫<<小學生中文作文詞彙寶庫>>

我冇打錯~

係小學

因為我冇抄詞語既習慣

而且冇野溫又唔舒服.......

不過溫呢本野都幾好~

記番d好少用既詞~

而且佢都有唔少深字(我認為.........)

之後放學~

同危行番屋企

危要扔垃圾

於是一齊行向街邊垃圾桶.....

點知.....

危叫左一聲就彈開左

我仲未知咩事.....

望望下....

見到垃圾桶旁邊有隻好大又有毛既灰色物體(望左1秒都冇)

就估到係老鼠

我既自然反應都幾奇怪........

我嚇一嚇.....

想尖叫

但係發唔到聲..

同一時間轉身.....(可能想避開老鼠-.-")

雙手仲要唔知點解係自己冇發出尖叫聲既時候掩住耳仔.....

又合埋眼......

呢d係咩自然反應?-.-"

奇怪.....

之後危過黎拉我走....

我地兩個就開始咁係度一路傻笑,一路頭先既情形.....

好明顯我地傻左

byebye又bye左勁耐!

揮手揮到超大動作先睇到xd

隔左勁遠都仲bye緊xd

後來同soso去左天澤既果間自修室~

係f房(好似係掛....冇記錯既話....)

我地坐比較入既位...

soso 人地 人地  
人地 人地      

 

人地全部都係同一間學校

比另一間學校既人包圍既感覺......

好怪-.-"

因為f房要留比小學生

所以3:45要走

3:40我地就出去出面坐

soso sd 番佢偷影我既相比我...

因為我避得太勁xd

張張個頭都好似半透明咁

好恐怖.....

無言......

5點左右見到礦ling(唔識打個"礦"字)

佢坐左一陣就走

跟住諗住同soso買野食

我見枱上有個藍色水樽...

心諗:嘩~隻藍色好靚~好透明啊~用既人好有品味~中意藍色

之後諗起....好似礦ling架喎!!!!

soso同我同一時間講:礦ling漏左水樽!

不過soso佢話佢講之前諗既野係:個水樽得返咁少水既?

哈哈~

好好笑~

我地於是追出去(因為礦ling走左冇幾耐)

點知部lift落左....

尋人行動開始xd

take action~

最終順利交還水樽~

(其實我覺得好好玩嫁xd好似特務)

食左中式既薄餅~

好味~

之後幫人推門

後來又有人問我路

wa~~~

呢日過得好充實啊~

發表時間:2012-02-13 11:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CINDY2107 的日誌)


davidlam_713 於 2012-02-16 01:55 AM 發表:
嗯..-_-
唔通你係KATHY姐~既.....
諗唔到HAH~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路過 於 2012-02-14 11:05 PM 發表:
david哥 你可能吾知佢係我邊個....但係我到吾想有咩誤會....
吾該 david哥...講野吾好俏俏話 ^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

er.....
咩事.....
個留言.....
咁惡既.......
冷靜d.......
Posted at 2012-02-14 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FelixMak 於 2012-02-14 10:22 AM 發表:
你呢日都好多野做wo XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知點解呢日勁多野發生xd
Posted at 2012-02-14 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



davidlam_713 於 2012-02-13 11:59 PM 發表:
我諗應該係隻老鼠大得太勁-__-!!
搞到你D反應失常左..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~
可能係
Posted at 2012-02-14 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



davidlam_713 於 2012-02-13 11:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2012-02-13 11:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



davidlam_713 於 2012-02-13 11:36 PM 發表:
好好笑呀~
好愉快既經歷呢!!~
你真係對藍色情有獨鍾呢!!
你見到老鼠個反應真係好正呀!!XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好愉快既經歷...
老鼠果part一d都唔愉快xd
我都唔知點解我d自然反應咁怪
Posted at 2012-02-13 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言