無論
發生既事有幾鎖碎
每一件事
都係我人生
不可缺少既拼圖
一塊一塊咁
拼湊出
~我珍貴既回憶~
CINDY2107
暱稱: Kathy Pang
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
委屈
實習:(
新既SEM,新既挑戰
第一次既倒數~
好白痴既平安夜XD
2012 年 2 月 23 日  星期四   和暖


依家小學生d態度好有問題-.-" 分類: 未分類

琴日又去自修室~

係咪好勤力呢~~~

不過.......其實.....係自修既途中.......

成日玩手機....

又訓教......(好嚴重!!!!)

仲出去買野食........

話就話溫書-.-"

其實用左成半時間做d無聊野-.-"

因為溫書太悶喇!!!!!><

我琴日仲好百厭咁留左張字條係果度添(用圖釘釘住左)

希望d人唔好撕走啦~~~~

出去間野既大堂(唔知叫咩....好似係星座名....)食野

隔離枱有2個小學生

應該等緊功課輔導班開始

之後黎左個應該4年級既didi

行埋去果2個小學生果枱

話:我唔想上啊....好唔中意個miss啊.....你地中唔中意我地班個miss?

跟住又講講講..~~...~~..~~

話:不如我地向xx上訴囉~

-.-"咁激進既?!同d80後咁似......

我無奈既同時...

另一個好似小三既女仔好惡咁答:上你老豆~

嘩.....

咩事-.-"

咁粗魯既?!

小學三年級only........

個didi話:我唔想入去~不如唔好入~係度啦~

下?!小學生竟然學人玩罷課?!

咩世界?.......

之後前後有2個職員黎同佢地溝通溝通.........

同didi講:好.依家我比兩個選擇你.一,即刻入去.二,打電話叫媽咪接你.

點知個didi答:我揀3,4.跳樓自殺.

唉~個didi真係..........

之後個職員走左...

佢話:我打比媽咪叫佢接我先~啊~都係唔好..就黎食茶點~食埋先~~

er.....

應該話佢聰明定貪心好......

不過依家d小學生真係好難教.......

小小年紀就爆粗,欺凌,打交,吸煙(好睇唔過眼d小學生吸煙!!!....中學生都係.....)

有時見到佢地(d飛飛地既小朋友)都想走遠小小

因為好似好惡咁.....

怕左佢地......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

岩岩係youtube睇左段美式足球既片.....

笑死我xd

奸到爆xd

哈哈~~~~~

發表時間:2012-02-23 05:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CINDY2107 的日誌)


davidlam_713 於 2012-02-26 11:34 PM 發表:
D小學生變成咁..
都係D家長太偏愛姐..
D家長做咩D小學生都學唒..
所以有時見到D過激小學生,
都唔知怪唔怪好-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉~~
佢地比D家長"種"壞哂~~
Posted at 2012-02-27 01:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FelixMak 於 2012-02-25 01:16 PM 發表:
d小學生好正XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係嚇親.....
佢地咁細個講野咁"老積"-.-
Posted at 2012-02-25 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路過 於 2012-02-23 10:31 PM 發表:
小學生咁bad架...so我最乖係咪先 呵呵~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

車~你係小學生咩?
而且都有D小學生係好乖既~
Posted at 2012-02-23 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinalice 於 2012-02-23 09:02 PM 發表:
真係好奸 xddddd
做咩無啦啦睇美式足球 xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係勁奸xd
我不嬲左禁右禁~
yahoo搜尋度禁禁下禁左出黎
Posted at 2012-02-23 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言