|
|
| 依家小學生d態度好有問題-.-" |
分類: 未分類 |
琴日又去自修室~
係咪好勤力呢~~~
不過.......其實.....係自修既途中.......
成日玩手機....
又訓教......(好嚴重!!!!)
仲出去買野食........
話就話溫書-.-"
其實用左成半時間做d無聊野-.-"
因為溫書太悶喇!!!!!><
我琴日仲好百厭咁留左張字條係果度添(用圖釘釘住左)
希望d人唔好撕走啦 ~~~~
出去間野既大堂(唔知叫咩....好似係星座名....)食野
隔離枱有2個小學生
應該等緊功課輔導班開始
之後黎左個應該4年級既didi
行埋去果2個小學生果枱
話:我唔想上啊....好唔中意個miss啊.....你地中唔中意我地班個miss?
跟住又講講講..~~...~~..~~
話:不如我地向xx上訴囉~
-.-"咁激進既?!同d80後咁似......
我無奈既同時...
另一個好似小三既女仔好惡咁答:上你老豆~
嘩.....
咩事-.-"
咁粗魯既?!
小學三年級only........
個didi話:我唔想入去~不如唔好入~係度啦~
下?!小學生竟然學人玩罷課?!
咩世界?.......
之後前後有2個職員黎同佢地溝通溝通.........
同didi講:好.依家我比兩個選擇你.一,即刻入去.二,打電話叫媽咪接你.
點知個didi答:我揀3,4.跳樓自殺.
唉~個didi真係..........
之後個職員走左...
佢話:我打比媽咪叫佢接我先~啊~都係唔好..就黎食茶點~食埋先~~
er.....
應該話佢聰明定貪心好......
不過依家d小學生真係好難教.......
小小年紀就爆粗,欺凌,打交,吸煙(好睇唔過眼d小學生吸煙!!!....中學生都係.....)
有時見到佢地(d飛飛地既小朋友)都想走遠小小
因為好似好惡咁.....
怕左佢地......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
岩岩係youtube睇左段美式足球既片.....
笑死我xd
奸到爆xd
哈哈~~~~~
|
| 發表時間:2012-02-23 05:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
D小學生變成咁.. 都係D家長太偏愛姐.. D家長做咩D小學生都學唒.. 所以有時見到D過激小學生, 都唔知怪唔怪好-_-
|
網主回覆
係囉~~
佢地比D家長"種"壞哂~~ Posted at 2012-02-27 01:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
真係嚇親.....
佢地咁細個講野咁"老積"-.- Posted at 2012-02-25 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
路過 於 2012-02-23 10:31 PM 發表:
小學生咁bad架...so我最乖係咪先 呵呵~~
|
網主回覆
車~你係小學生咩?
而且都有D小學生係好乖既~ Posted at 2012-02-23 10:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係勁奸xd
我不嬲左禁右禁~
yahoo搜尋度禁禁下禁左出黎  Posted at 2012-02-23 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|