|
|
| 同危+soso唱k~~~ |
分類: 未分類 |
同左危,soso去唱k~
我等你~
你等我~
之後又遲到左....
neway d人打俾我....
嚇親~
因為點滿左歌~
於是無無聊聊咁四圍禁xd
見到有個叫"另類歌曲"(唔知有冇記錯)
好奇睇下~
見到果首普通話歌"掀起你地蓋頭來"~
好熟~
跟住同唔係唱緊歌既危講:你睇下~果首"xxxxxxx"(我用左普通話讀)
跟住危超驚訝咁話:下?!咩話?!
跟住佢見到
好無耐咁同我講:你知唔知你岩岩講左d咩........
原來我唔小心將"蓋頭"兩個字倒轉左黎讀xd
變左"掀起你地蓋頭來"
哈哈~笑死xd
好恐怖xd
唱埋呢次~
玩埋呢次~
就要好努力,好努力咁溫書啊!!!
唔可以再咁hea!!!!!
|
| 發表時間:2012-03-08 10:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
怕麻煩嘛~  Posted at 2012-03-08 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|