|
|
dse既準考證到手........  |
分類: 未分類 |
琴日派左準考證.......
好多屯門,元朗t^t
邊識路喎!!!!
又要提前去探一次路先.....
有d要搭完輕鐵唔識行...
有間d人話幾偏下-.-"
點去......
用google map 都唔識路.....
好煩
好羨慕果d係大部分係天水圍考既人t^t
唔洗好似我咁麻煩t^t
又冇人同一間....(雖然冇主動去拎人果張對 )
自己孤玲玲隻身上路...
仲要為免遲到提早d t^t
好可憐~
到時一定訓唔著~~
驚搭錯車.......驚行錯路....驚帶唔齊野....驚冇熟人.....驚面對陌生環境......驚收音機冇電.....驚收音機聽聽下壞左
死啦~
依家已經驚呢樣驚果樣
點算好.......
會唔會探探下路行錯路唔識出黎架
|
| 發表時間:2012-03-08 11:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
唉~好煩t^t又要搵路...我星期日去搵下路先~ Posted at 2012-03-09 10:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2012-03-09 10:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|