|
|
| 聽日去搞身分證:p |
分類: 未分類 |
wa~~~~
18歲有咩係一定要做既呢?!
就係換身分證囉
好驚啊~~~
因為張相跟一世t^t
如果樣衰既就死硬!!!!!
我問soso同家姐佢地~
佢地話影兩張相
之後2選一
我諗緊點好~
其實身分證相可唔可以露齒笑架?!
聽日book左9:15去整xd
借d2又請左日假
哈哈~
好多人都話我份工正xd
因為成日有假xd
如果唔係星期六星期日既話~
要請假可以話實請到^^
可能一星期做得4日左右都無問題~
諗諗下~
其實真係幾好
我又唔等$洗~
一星期做幾日又玩幾日~
正到爆xd
我中意呢份工
放唔放假由我揀xd
又唔洗日日返咁辛苦~~
真係好好~~
而且收銀大部分都係好女仔^^
成日同佢地講笑xd
d經理,主任都好好玩xd
成日講笑~
哈~
前日無良佢拎住部玩具iphone玩我-.-"
我食緊飯
佢出左黎
拎住部假既iphone同我講"你睇下~呢部iphone有支筆喎~我仲可以寫字~"
跟住佢係上面畫畫畫~
我果陣仲好鬼認真咁聽佢講野-.-"
仲未知佢玩緊我-.-"
之後佢畫完
話"你睇~我拉一拉,d字就冇左喇!"
佢一路講一路拉一拉旁邊果制
頭一秒我真係有d驚訝........(因為覺得唔係禁制係拉制....好出奇...)
之後第二秒
我知道佢玩我-.-"
明明就係果d iphone樣既畫版玩具-.-"
即刻用勁無奈既眼神睥佢.......
佢即笑-.-"
話"哈哈~你仲要望住我係度寫~哈~"
好想打佢xd
今日我倒緊野飲
佢係隔離洗完手又無端端搵水黎彈我-.-"
我手上杯野係俾客架-.-"
彈哂入去xd
好彩唔係我飲(我係衰人 )
我又睥佢
我話"你想唔想試下熱水啊~~"
佢話"你夠膽咪伸手入去熱水彈我囉~睇下熱唔熱死你~~~"
-.-"
hey....我既意思唔係咁...
我既意思係成杯倒.....
不過唔得閒xd
費時同佢解釋xd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
琴日放假~
同危去睇suit......
嘩.....
好貴.....
下晝返左屋企~
電腦比細佬搶左t^t
電視又冇野好睇....
於是去左tm拎一個朋友既澳門手信
順便係商場同圍行嘆下冷氣xd
不過佢又冇野要買-.-"
我又冇野要買-.-"
都冇野好行.....
我地超快就行完哂xd
原來果度有個位有商場我唔知架~
從來未去過:p
|
| 發表時間:2012-06-21 07:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2012-06-23 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KATHY姐~ 你習慣份工好多啵, 唔錯~唔錯~XD 見到你打既野, 始終都係覺得好搞笑^^ 你次次寫D野實在太勁!!~
你影張相都靚架LA~ 唔洗咁擔心BO~XD
|
網主回覆
係啊~
同d人熟左嘛 
唉~
張相影衰左喇t^t Posted at 2012-06-22 12:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2012-06-22 11:58 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|