|
|
| 我隻眼.....t^t |
分類: 未分類 |
琴日要返7點~
返到8點左右就食早餐~
食完in左機
阿聰話走得@@
又係既~
counter今日咁多人
成6個xd
無良編更真係有d問題xd
於是我同soso就走左~~~
今日好可憐t^t
想食紅豆雪條買唔到.....
頌富又冇...
天瑞得綠豆....
去左北江行左陣
我地企係地產門口討論d樓....
有個地產人行左出黎....
我地即閃xd
之後阿shan放工喇^^
我話去游水
soso唔肯t^t
我哄左勁耐-.-"
哄左差唔多成個鐘......
最後得左
去游水~
我同shan上滑梯啦~
有個didi同我地吹水
之後一直跟我地玩
佢真係好鬼暴力....
係咁打人...
仲要唔係細力果隻t^t
soso之前少同佢玩
所以冇遭佢暴力對待.....
我同阿shan就.....
比佢狂打.....
sad.....
佢真係好暴力......
又扯頭髮....
又踢人-.-"
又用浮板打人.....
佢搞到我隻左眼腫左t^t
琴晚影既
左眼角腫左一舊仔

好痛...
一眨眼....
好酸痛!!!!
今朝起身一笑xd
腫得好好笑xd
好奇怪xd
左眼袋同右眼袋好唔對稱
好彩今日唔洗返工t^t
如果唔係?!
嚇親人xd
|
| 發表時間:2012-06-25 12:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你次次出街.. 真係每次都有黑仔野-_-.. 今次係人為傷害-.-
|
網主回覆
我都唔明點解次次都係咁  Posted at 2012-06-26 06:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2012-06-25 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|