無論
發生既事有幾鎖碎
每一件事
都係我人生
不可缺少既拼圖
一塊一塊咁
拼湊出
~我珍貴既回憶~
CINDY2107
暱稱: Kathy Pang
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
委屈
實習:(
新既SEM,新既挑戰
第一次既倒數~
好白痴既平安夜XD
2012 年 6 月 30 日  星期六   和暖


有人話我似中2,3~~開心~~^^ 分類: 未分類

今日有人係fb同我講我唔似中六~~

我問"咁似中幾?"

佢答"100%中二,三"

哈哈~~~~~!!!

開心死xd

雖然唔知真定假xd

不過呢~~~

開心住先啦

其實次次d人話我個樣細個....

(之前係kfc,miko又話我似中一,二~~)

我都超開心!!!^^

不過呢~

我要表現得好平靜xd

唔可以囂架~

知冇?!

其實個心開心到彈起!!!!!!!!xd

哈哈~

之前返小學個校工話佢認得我果時~

我都超開心xd

因為成6年冇見~(只係探老師)

咁係咪證明我個樣冇咩點變?!(自欺欺人xd)

其實有好幾次我都開心到想大笑~

不過忍住

話"係咩?!"

其實個心已經飛左上天

不過女仔嘛~~

點可以囂架~~

唯有扮冷靜xd

由此證明~

我!

係唔讚得架~~~

表面上好唔好意思~~(其實真係有d怕醜)

其實一讚個心就飛左去十萬九千七咁遠~

發表時間:2012-06-30 06:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CINDY2107 的日誌)


davidlam_713 於 2012-07-01 10:24 PM 發表:
你個樣睇落不嬲都唔老架la~
係年齡大姐~xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

車!
勁喎~
e+識串我喇!
Posted at 2012-07-02 09:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FelixMak 於 2012-07-01 04:00 PM 發表:
個個女生都中意人地叫佢細d。。。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔通中意人地叫自己老d咩.......
Posted at 2012-07-01 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Thomas30 於 2012-07-01 02:31 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2012-07-01 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Thomas30 於 2012-07-01 10:50 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2012-07-01 11:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言