無論
發生既事有幾鎖碎
每一件事
都係我人生
不可缺少既拼圖
一塊一塊咁
拼湊出
~我珍貴既回憶~
CINDY2107
暱稱: Kathy Pang
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
委屈
實習:(
新既SEM,新既挑戰
第一次既倒數~
好白痴既平安夜XD
2012 年 7 月 1 日  星期日   酷熱


去溜冰~~~ 分類: 未分類

今日放假~

今朝on左 msn比人見到

之後好突然咁就話一齊去溜冰-.-"

真係好突然....

於是就去左荃灣果個溜冰場~

佢都只係識行....

唔係好識點教:p

我扶住黎行....

好難行t^t

好"線".....

好彩有人扶xd

就跌果時都有人榜住xd

所以冇跌過落地

不過次次都嚇親佢

跟本係考佢反應既

佢話"你係咪想嚇死我?!"

我都唔想架

好難平衡嘛

可能我太驚所以成身好凍...

我朋友問我係咪好凍~

我答佢"我冷血架嘛~"

哈哈

我成個阿婆咁

好慢~

之後遇到靜怡妹妹同阿sir佢地~

靜怡妹妹好高啊~~

高過我....

佢地之中

有一個didi(雖然只係細我3個半月...不過叫住先啦...)

都係第一次玩

佢同左我地一齊溜....

佢好嚴!!!!(明明自己都唔識...)

佢唔俾我朋友扶我!!!

個朋友一想扶...

佢就話"唔好扶佢!!!要跌下先學到架!!!"

er......

好似你仲差我少少喎....

竟然唔俾人扶我t^t

搞錯...

搞到我勁驚....

好小心翼翼咁行....

好彩就跌果時我朋友都扶得切

不過....

次次我朋友一扶

佢就話"唔好扶佢!唔好幫佢!佢跌左先扶佢啦!!!!"

搞到我朋友都唔係好敢扶......

嗚........

我同你有仇咩......

咁害我架....

之後我真係跌左幾次.....

仲要跌到應一應...

patpat落地....

其實patpat落地唔痛....

不過隻手禁地果下刷到應一應.....

好痛

不過真係好好玩架~~~

雖然我仲未識

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

多謝哂我朋友成日扶我xd

發表時間:2012-07-01 09:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CINDY2107 的日誌)


FelixMak 於 2012-07-03 01:08 AM 發表:
我中意溜冰><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係初學者~~
好難啊!
成日跌t^t
快d講d秘訣黎聽下啦
Posted at 2012-07-03 09:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



davidlam_713 於 2012-07-01 10:17 PM 發表:
哈哈~
仍然都有搞笑野發生係你身上~XD
我都想去溜冰呀...
可惜次次都沒機會..(O(oo)O)...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知點解次次都遇到d咁既didi.....
次次都害到我受傷-.-"
點解冇機會啊?
e+都就放假啦~
大把時間xd
Posted at 2012-07-02 09:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言