無論
發生既事有幾鎖碎
每一件事
都係我人生
不可缺少既拼圖
一塊一塊咁
拼湊出
~我珍貴既回憶~
CINDY2107
暱稱: Kathy Pang
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
委屈
實習:(
新既SEM,新既挑戰
第一次既倒數~
好白痴既平安夜XD
2012 年 7 月 8 日  星期日   酷熱


蝸牛真係行得好慢...... 分類: 未分類

前日放假

我同細佬去左頌富食下午茶

返屋企果時

我係我小學隔離果間學校既出面見到一隻好大好大好大隻既蝸牛

好核突啊~~

因為真係好大隻.....

所以睇得好清楚...

佢個頭一pat野咁....

啡啡地又黑黑地~

對觸角以極緩慢既速度左fing下右fing下...

淋chichi...

佢條邊(腳)浮下浮下咁蠕動.....

真係好嘔心-.-"

雖然係咁xd

但係我企左係度睇左勁耐

我一路睇

一路講"佢好核突啊~~~~"

我細佬話"核突你仲睇?!你係咪痴線架xd走啦~"

哈哈~

咩喎~

冇見過咁大隻既蝸牛嘛

之後夜晚

同危仲有炒c去左五十嵐食飯~

返黎果時又經過

又見到隻蝸牛~

我上次見佢係3:15左右

今次係9點左右.....

佢只係跨過左個門口?!-.-"

6個鐘喇喎....

好慘啊~~~~

不如佢同我講佢要去邊啦~

我送佢過去xd

哈哈~

雖然佢好可憐.......

我唔應該笑~

不過真係好好笑

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

好惡啊.........

驚....

發表時間:2012-07-08 10:55 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CINDY2107 的日誌)


davidlam_713 於 2012-07-09 10:35 PM 發表:
本身一個噁心既野,
都比你講到咁搞笑!

你知唔知呀,
其實佢行左一週架LA~XD
只不過係佢每行一圈比行多左少少~
(講笑~XD)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

明明一d都唔好笑
Posted at 2012-07-10 07:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言