|
|
| 蝸牛真係行得好慢...... |
分類: 未分類 |
前日放假
我同細佬去左頌富食下午茶
返屋企果時
我係我小學隔離果間學校既出面見到一隻好大好大好大隻既蝸牛
好核突啊~~
因為真係好大隻.....
所以睇得好清楚...
佢個頭一pat野咁....
啡啡地又黑黑地~
對觸角以極緩慢既速度左fing下右fing下...
淋chichi...
佢條邊(腳)浮下浮下咁蠕動.....
真係好嘔心-.-"
雖然係咁xd
但係我企左係度睇左勁耐
我一路睇
一路講"佢好核突啊~~~~"
我細佬話"核突你仲睇?!你係咪痴線架xd走啦~"
哈哈~
咩喎~
冇見過咁大隻既蝸牛嘛
之後夜晚
同危仲有炒c去左五十嵐食飯~
返黎果時又經過
又見到隻蝸牛~
我上次見佢係3:15左右
今次係9點左右.....
佢只係跨過左個門口?!-.-"
6個鐘喇喎....
好慘啊~~~~
不如佢同我講佢要去邊啦~
我送佢過去xd
哈哈~
雖然佢好可憐.......
我唔應該笑~
不過真係好好笑
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好惡啊.........
驚....
|
| 發表時間:2012-07-08 10:55 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
本身一個噁心既野, 都比你講到咁搞笑!
你知唔知呀, 其實佢行左一週架LA~XD 只不過係佢每行一圈比行多左少少~ (講笑~XD)
|
網主回覆
明明一d都唔好笑  Posted at 2012-07-10 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|