無論
發生既事有幾鎖碎
每一件事
都係我人生
不可缺少既拼圖
一塊一塊咁
拼湊出
~我珍貴既回憶~
CINDY2107
暱稱: Kathy Pang
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
委屈
實習:(
新既SEM,新既挑戰
第一次既倒數~
好白痴既平安夜XD
2012 年 7 月 29 日  星期日   清涼


前日同day食飯~~ 分類: 未分類

我電話壞左....

我講野人聽唔到,人講野我又聽唔到.....

淨係可以sms-.-"

前日陪人還完野順便去mk整

(我見到正方形既遮)

可能換原廠零件會貴d~

加埋維修費要$700左右~

我一聽到開心死xd

因為咁鬼貴~

媽咪一定比我買新既^^

點知.......

佢今日拎左去元朗果d鋪仔....

$150-.-"

搞到我又冇得換

去完mk就返左黎搵day食飯^^

去左煲仔王(唔知有冇記錯)

好味

同day傾左好多好多野~~

知道左一d野~

(殊~~係我同day之間既秘密)

之後day又知左一d野~

極力反對xd

好啦~

聽你話^^

食完~

我地兩個都冇帶紙巾.....

問左一個侍應拎

佢之後拎左廚房果種..

"唔好意思啊....得呢種...再唔係既...我私人醒包比你地~"

我聽到最尾果句

呆一呆

之後望一望day....

因為我懷疑我聽錯.....

之後見佢望住我都好疑惑...

我笑左出黎xd(個人走左~)

我問"頭先佢係咪話可以私人醒包比我地?!xd"

day話"係丫xd快d問佢拎!xd"

好好笑xd

點解個人可以講得出"私人醒包比我地"架xd

其實我地都唔想用果種xd

勁想真係叫佢醒包比我地xd

day狂叫我問佢

但係我已經笑到想死xd

於是一路笑一路"彩排"xd

我當day係果個人(我笑好犀利!)

我話"頭先呢~你係咪話可以私人醒包比我地?!@@我地唔洗一包~醒一張比我地就夠xd~"

打出黎唔好笑

但係現場真係笑到肚痛xd

之後個人行左埋黎

我笑到講唔到野xd

day想講~

望全我笑又講唔出xd

個人好無奈咁走左~~

佢可能覺得我地玩佢~

但係我地真係好需要你"私人醒比我地"既紙巾架-.-"

食完就去左銀座行左一陣

經過機鋪

day話想入去睇下

我心諗"唔係18先入得咩?!@@你都未夠~"

於是行近cc~

原來16以上就得-.-"

之後我地真係入左去

見到d人打機.....

佢地好呆-.-"

我同day一入

可能d人知我地唔係去開果度既人....

望住我地行黎行去......

其實都幾得人驚下....

之後竟然比我見到同事......

後來行到返屋企果邊已經11點喇~

同day去左蕩千秋

點知之前果兩個將個千秋沿上面條柱打左好多個圈....

我同day狂整都整唔返落黎....

之後有個叔叔黎同我地講"唔好咁玩"

er......

"唔係我地整架"

之後佢幫我地整返一個落黎......

但係仲有一個未得

之後踩單車果班過左黎

話"阿伯~你咁唔得架~"

之後佢地一整就得左...

一次搞掂

玩完之後諗住返去

day丫day~

你真係好鬼多狂風浪蝶xd

經過單車個堆前面~

隱約聽到

"我近視...睇唔清楚....."

"我都有近視....."

"喂!令女!轉少少身啦~"

我同day完全無視佢地xd

day丫xd

你又引左d狂風浪蝶喇xd

果日同day玩得好開心~

下次再約啦

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

多謝你既手信~~

發表時間:2012-07-29 10:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CINDY2107 的日誌)


Thomas30 於 2012-07-30 11:08 AM 發表:
nice
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言