|
|
2012 年 12 月 6 日 星期四  |
| 原來學生既實習比廉價勞工更廉價T^T |
分類: 未分類 |
SEM1 既時候我地傾左下年實習既野
聽完之後真係覺得比廉價勞工更廉價
我地要實習6個月....
即係當全職咁做....
而且人工仲低到喊出黎
一個月先3千蚊....
記住!!係全職喎~~
全職係返SHIFT
可能要返零晨添....
人工已經少....
但問題係果段時間....
我仲要係繼續交緊學費-.-"
但冇返學校上堂
哈...哈....
仲可能要受人氣...
交$買辛苦XD
SOSAD~
|
| 發表時間:2013-02-06 11:57 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係囉~
SOSAD  Posted at 2013-02-08 10:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
年年都係咁T^T
間間學校都係
點有得投訴  Posted at 2013-02-08 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|