|
|
2008 年 5 月 6 日 星期二  |
| 拎住d書卷都唔知買咩好 |
分類: 未分類 |
今日
我拎住d書卷都唔知買咩好
我又唔想買書喎~
最後我買左一個錢箱、一本簿同一個DIY自製手工
成日係下面陪kai包行黎行去
下面又鬼死咁多蚊
搞到我俾蚊咬= =
放學等kai包又俾蚊針
我D營養俾D蚊吸哂啦><
|
| 發表時間:2008-05-06 04:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
k蓉 於 2008-05-08 08:33 PM 發表:
- -同意kai包既說話...
邊隻蚊揀中你...真係不幸...話唔定已經毒發身亡...
或者變到同你一樣黑同瘦= =...
|
網主回覆
咩喎~
明明就係我慘過隻蚊><
Posted at 2008-05-09 06:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
乜蚊會食營養架咩--] 唔識打(si)字~!!- -]
|
|
|
Catherine=] 於 2008-05-06 05:22 PM 發表:
我想講你本身都冇乜營養 -3-
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|