|
|
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
| 母親節去濕地公園......... |
分類: 未分類 |
今日係母親節~
我地倆姊弟同媽咪去左濕地公園
個度有個地方係專睇毛毛蟲既
我細路帶左我地入去
嘩!
個度有超多毛毛蟲
眼見既都有廿幾三十條
睇唔到個D都唔知有幾多條
D毛毛蟲超粗超大條
睇起黎好核突~
當你見到佢地個時
就會不其然咁「起雞皮」~
之後我同媽咪驚到走
個度好多蚊呀~
不過為左媽咪
都係值得既^^
我今年送左DIY手工同花比媽咪
|
| 發表時間:2008-05-12 11:06 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
欣...XD... 於 2008-05-13 09:38 PM 發表:
>[]你好孝順...=]...
|
網主回覆
thx:] Posted at 2008-05-14 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HI~
^^ Posted at 2008-05-13 09:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
吓?!
咁恐怖你都想睇???
Posted at 2008-05-13 09:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|