|
|
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
| 每年生日都係埋怨點解係考試!!! |
分類: 未分類 |
距離考試仲有29日
有個對我好重要既日子
都係係同一日
小學又係咁
中學又係咁
每次生日都係同考試一齊過
點解我既生日都係同考試一齊過喎!!!
個日考試又唔係特別好><
次次都係咁
D人記住個日考試
但係就偏偏唔記得個日係我生日
年年都係咁
又唔可以慶祝生日T.T
要留係屋企溫書
嗚嗚~
好啦~
今日講住咁多先
多謝大家聽我埋怨^^
|
| 發表時間:2008-05-14 04:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
po1044 於 2008-05-14 07:58 PM 發表:
+油呀!! 十卜,,十卜`
|
|
|
chskw 於 2008-05-14 04:53 PM 發表:
^.^ 加油哦。
|
|
|
chskw 於 2008-05-14 04:22 PM 發表:
•...•˙`˙•...•˙` ˙•...•˙`˙•....•˙`˙•...•˙ *
**
. * 慢慢飄來. 。ヾ
s●。在伱啲BLOG徘徊`★
|
網主回覆
^^
你既CM"好特別呀~ Posted at 2008-05-14 04:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|