|
|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 生日入錯課室= = |
分類: 未分類 |
LA~LA~
今日係我生日
有好多人同我講生日快樂
好開心^^
不過今日都係考試
我同詹一齊入錯課室= =
好樣衰呀><
|
| 發表時間:2008-06-12 02:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
k蓉 於 2008-06-15 08:22 PM 發表:
54歲生日快樂bo- -...
不過某人冇帶禮物...我都費時祝你...
|
網主回覆
我好後生喳><
Posted at 2008-06-16 10:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
po1044 於 2008-06-14 03:29 PM 發表:
遲左講添` 補返句..[生日快樂!!]''
|
網主回覆
^^THX~ Posted at 2008-06-16 10:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我喺MsN同你講生日快樂啊!!] 而家都補多個...] 生日快樂!!]
|
網主回覆
我收到啦~
^^TNX~
Posted at 2008-06-16 11:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
勁樣衰,,生日生到你咁樣衰,,, 呵,過左今日,,你重新計個生日啦,, 365呀,,,呵呵,,, 生日快樂,,禮物後補
|
網主回覆
55~
唉~
仲有成年T.T Posted at 2008-06-16 11:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|