|
|
2008 年 6 月 24 日 星期二  |
| 錯有錯著XD |
分類: 未分類 |
噚晚我見到張考試時間表寫9:45先開考
所以我今朝早諗住遲D先起身
點知今朝8:30俾電話聲嘈醒左
之後我記得好似要早D返去集又隊喎~
我問同學佢又唔知= =
之後我係我個間勁亂既房狂咁搵個張通告
好采最終都俾我搵到
不過我間房就愈來愈亂
我諗住我已經唔好采
點知我返到學校之後
聽到詹同濃都係8:00返到學校
真係笑死我
佢地要呆等1個鐘
|
| 發表時間:2008-06-24 02:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
^^ Posted at 2008-06-26 08:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁我地一齊努力啦^^ Posted at 2008-06-26 08:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
★.丶 ━━━━━━━━━━*━━ Y
◇
◆
★*★. *★*.* ★ ★ * ★ ‘ *. :
─★───────────── 〃 伱 ①定要狠幸福哦 ˊ ─────────────★─
Y Y Y Y
|
網主回覆
THX^^ Posted at 2008-06-26 08:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|