|
|
2008 年 6 月 26 日 星期四  |
| 考試紅雨 |
分類: 未分類 |
今日我又唔洗返學
因為今日紅雨
本來我都唔知
但係同學打電話俾我話我知學校話唔洗返
但係佢話唔肯定
我諗住自己打電話去學校確定一下
但係沒消息
我地諗住都係返學好D
因為今日要考試
我換完校服之後
我再打電話去學校問
點知佢話又唔洗返
我換完校服佢先話唔洗返
俾佢激死
|
| 發表時間:2008-06-26 10:01 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
* * * .*★. · * . ` ★ ★ * ★ .’ ‘*. . ` . . ≒;友友考試啦.我們都要°〔.加油)哦.&! *Si、 Yong、ノ
|
網主回覆
55~
比D心機^^ Posted at 2008-06-27 05:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
I DON'T TELL U^^ Posted at 2008-06-27 05:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
po1044 於 2008-06-26 11:25 AM 發表:
我果日本身都唔洗返-V-
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|