|
|
2008 年 6 月 27 日 星期五  |
| 派卷 |
分類: 未分類 |
唉~
今日我既心情好低落
今日派左ENG,MATHS,I.S,HISTROY同中史
MATHS MC:
只係緊緊合格
好失望><
ENG GE:
竟然唔合格
難以接受
ENG LISTENING:
因為之前肚痛
考唔到
阿SIR依家都未俾返份卷我= =
中史:
周圍既人都好高分T.T
|
| 發表時間:2008-06-27 05:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
po1044 於 2008-06-28 07:13 PM 發表:
唔緊要啦` 唔考都考左 下年再努力咪得LO!!
|
網主回覆
55  Posted at 2008-07-04 02:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
★.
│ ┆ | ∨ ∨
YY Y Y
"不要緊啦" "下次再努力不就行啦""
"不要這麼不開心哦要開心一點"" --Y- -- -───────---
"じòSぶ思。
|
網主回覆
謝謝您喔:] Posted at 2008-07-04 02:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|