| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 22 日 星期一  |
哈哈哈  |
分類: 未分類 |
前日勁無聊..
竟然比我搵到我小學寫ge日記
真係寫左好多低能野= =
真係睇完o哂嘴
5知係自己記性越來越差定係點
睇番以前ge日記
我有好多野都5記得哂-口-
覺得好似根本冇發生
但係點解我寫左落日記呢?!
所以依加隔幾日都要寫下
好驚第時會咩都5記得-______-''
琴日父親節
成家人去左青衣城飲茶
then去左荃灣行街街
勁熱@@
星期五.六都冇溫過bio
星期日6:00pm先開始溫- -
溫左1個幾鐘..
8點鐘去左睇電腦@@
今日番到去以為真係會5識
點知比miss so握左
又話好難wo= =
都ok易..但英文個part真係冇溫到
識少少咋-3-
今次bio完全冇心機溫-v-
今日考完之後
真係成個人ge緊張都冇哂lo
輕鬆哂lo=]
真開心xd
考完去左青衣城with靜靜
買紀念冊..
好想快d比你地寫呃=]
同靜靜傾左好多野-____-
好多野都未解決呃!!
傾完輕鬆左好多xd
then去左食m記
食到飽死= =
我想快d打波呃!!
maywong我要練波!!
我要減肥呃!!
|
| 發表時間:2009-06-22 01:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|