| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 22 日 星期二  |
| 1222 |
分類: 未分類 |
MY BIRTHDAY..又大1歲
係琴日MANC已經同我講生日快樂= =
12點開始手機同MSN係咁比人炸 CRAZY!!
今朝6點就起身整沙律-口-
整到我差D遲到-____-''
番到學校就入HALL開始PARTY
好懷念上年的PARTY..
小息去搵班F.1派糖&聖誕卡WITH 曉彤,雪婷
緊住班房既PARTY
個段片好正XD笑死我..
榴槤好勁..咁都比你搵到-0-
THEN食野+玩
最尾係度唱K..
LUNGLUNG同袁SIR唱XD
放學去荃灣唱K WITH靜靜,倩倩,呀P,CHOI,PENNY,KA WAI
多謝你地陪我..
一早明白愛回不來 而我只是太晚放棄
第1次係咁多人面前咁CRAZY-_-''
唱到5點走人
同靜靜等42M等左8個字:@
靜靜真係好岩做戲- -
我比佢握左-_____-
用佢呀MA黎握左我去佢屋企
緊住比份禮物我囉-口-
見到份禮物勁O嘴= =你好岩做影后XD
番到屋企做節食飯:D有蛋糕食XD
今日真係多謝你地既祝福..SMS..MSN..
有D傻仔仲要打黎-___-''真係激動
同埋多謝你地D禮物
好多零食
每1句說話..每1個sms..每1樣野都好warm=]
我答應你們I will try to happy..
我信時間可以抹去不快=]
多謝你地(k)
我既願望係你地都要幸福&快樂

|
| 發表時間:2009-12-22 11:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|